י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נס גלוי • צפו

בעל הקיוסק יצא להבין את פשר הרעשים והכל קרס • צפו

בתיעוד מקריסת החניון בירושלים בשבוע שעבר נראה בעל הקיוסק יוצא מהחנות תוך שהוא מנסה להבין את מקור הרעש, רגעים לאחמ"כ קרסה הרצפה לתוך החניון | בחסדי שמים המקום היה ריק מאדם | צפו

בעל הקיוסק יצא להבין את פשר הרעשים והכל קרס • צפו
רצפת חנות קרסה בי-ם צילום: צוות הצלה

שבוע לאחר הנס הגדול בעיר ירושלים עת קרסה רצפת חנות אל תוך החניון שתחתיה ללא נפגעים כלל, פרסם אמש (ראשון) עיתונאי חדשות 13 יוסי אלי תיעוד מהרגעים לפני הקריסה.

בתיעוד נראה בעל הקיוסק בשם גיא אילוז יוצא מהחנות בעקבות שמיעת רעשים, תוך שהוא מנסה להבין את מקורם. נס נוסף התרחש והמקום היה ריק מאדם, רק אילוז נצפה מסתובב מחוץ לחנות כאמור בניסיון להבין את משמעות הרעשים.

רגעים לאחר שיצא בעודו מנסה להעלות על מקור הרעש קרסה רצפת החנות צעדים ספורים ממקום עמדו.

עוד חשף יוסי אלי כי לפני כחודש הוגשה חוות דעת כי המקום סובל מקורוזיה, דבר לא נעשה על מנת לשפר את המצב. ורק בחסדי שמיים נגמר האירוע ללא נפגעים בגוף.

כזכור, בצהרי יום שני בשבוע שעבר הוזעקו כוחות ההצלה לרחוב הלל במרכז ירושלים, לאחר שתקרת חניון קרסה חלקית לתוך קומה תת-קרקעית.

התקרה נפלה ועמה חנות לממכר מזון. לוחמי האש בצעו במקום פעולות בכדי לאתר לכודים או נפגעים באירוע. בחסדי שמיים לא היו נפגעים בתקרית מכבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי שישה צוותי כיבוי, חילוץ והצלה פעלו באירוע בו קרסה תקרת חניון, עליה הייתה חנות שקרסה גם היא.

קריסת חניון ירושלים נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד