י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעיר העתיקה

יוגש כתב אישום: ערבים תקפו מתפללים בפורים - ונעצרו

שני יהודים שצעדו לתפילה בעיר העתיקה בשושן פורים, הותקפו על ידי צעירים ערבים תושבי המקום | המשטרה עצרה את שלושת החשודים ובקרוב צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום 

יוגש כתב אישום: ערבים תקפו מתפללים בפורים - ונעצרו
מתפללים בעיר העתיקה, ארכיון צילום: סלימן חאדר, פלאש 90

המשטרה עצרה בתחילת השבוע שלושה חשודים, תושבי מזרח ירושלים, בחשד לתקיפת מתפללים שעשו את דרכם לכותל המערבי באזור עיר העתיקה. אתמול (רביעי) הוגשה כנגדם הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

ביום ראשון האחרון, שושן פורים, התרחש אירוע תקיפה בו שני מתפללים שצעדו סמוך למבוא המג׳לס בעיר העתיקה, הותקפו על פי החשד על ידי מספר צעירים תושבי המקום. צוות שוטרי מג"ב שהוכוון לאירוע הגיע אליהם וחילץ את השניים.

בפעילות בלשי המשטרה ושוטרי מג"ב במסגרת פעילות שנערכה מיד לאחר המקרה, אותרו החשודים בני 19, 23 וקטין- 17, והם הועברו לחקירה במשטרה.

מעצרם של החשודים הוארך בתחילת השבוע ואתמול (רביעי) הם הובאו בשנית לבית המשפט שם ביקשה המשטרה להאריך פעם נוספת את מעצרם והוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים.

אלא, שבית המשפט הורה לשחררם בתנאים מגבילים למעצר בית בן מספר ימים. ערר שהגישה המשטרה בעקבות החלטה זאת נדחה אף היא ובכוונת התביעה להגיש את כתב האישום כבר במהלך הימים הקרובים.

העיר העתיקה מתפללים תקיפת יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד