כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הרגל נותחה וניצלה

"סבלתי מכאבי תופת": זו הסיבה שצעיר חרדי יפוצה במיליון ש"ח

צעיר חרדי בשנות העשרים לחייו, יפוצה במיליון ש"ח, כשנתיים לאחר שעבר תאונת דרכים קשה במהלכה החליק ורגלו התרסקה | ניתוח שנערך לו הציל את רגלו אך הוא סובל מנכות שמגבילה את תנועותיו | כעת, נפסק כי הצעיר יפוצה בסכום הגבוה | הסיפור המלא בפרסום ראשון

"סבלתי מכאבי תופת": זו הסיבה שצעיר חרדי יפוצה במיליון ש"ח
בית חולים צילום: Nati Shohat/Flash90

תאונת הדרכים אשר התרחשה בתחילת שנת 2019 במרכז ירושלים, גרמה לצעיר חרדי כבן 26 לפגיעת ברך קשה מאד. הצעיר, עף מהאופנוע ישירות על הכביש, כך שרגלו התנגשה ישירות באספלט ונשברה. הצעיר החרדי הובהל ע"י מד"א לבית החולים שערי צדק ושם הוחלט לנתחו באופן מיידי וזאת בכדי להציל את רגלו.

הניתוח הצליח, הצעיר אושפז לשבוע ימים בכדי לייצב את מצבו. הוא סבל מצליעה קלה ומירידה תפקודית והמשיך בטיפולים הרפואיים במסגרת קופת החולים ובתי החולים בעיר. לאור העובדה שהאופנוע של הצעיר היה מבוטח בביטוח חובה, הוא פנה על פי חוק לקבלת פיצוי מחברת הביטוח שלו. לשם קבלת הפיצויים פנה אהרון לעו"ד דניאל שריד, שמשרדו מתמחה בנזקי גוף ותאונות.

עו"ד דניאל שריד. צילום:סטודיו חצ׳ואל.

לאחר הגשת התביעה, מונה אורטופד מומחה מטעמו של בית המשפט אשר קבע כי לצעיר נכות בשיעור של 30%. אחרי דין ודברים, ובסיועו של בית המשפט, הוחלט כי הצעיר יפוצה בסך של מיליון ש"ח וזאת מעבר לתשלום תכוף שקיבל בתחילת ההליך, בסך של 30,000 ש"ח. בנסיבות המקרה מדובר בפיצוי על הצד הגבוה.

"נלחמתי בכדי שמרשי יקבל את הפיצוי המרבי ובמקרה דנן אין ספק שהתשלום משקף נכונה את הפגיעה הקשה", מסר עו"ד דניאל שריד, פרקליטו. הצעיר החרדי, אהרון, סיפר ל'בחדרי חרדים': "סבלתי מכאבי תופת ועד היום אני סובל מצליעה קלה. אני ממשיך בטיפולים ובמעקב רפואי ומתפלל שמצבי ישתפר".

"ב"ה", מוסיף אהרון, "החלטתי מאז התאונה שלא לחזור לאופנוע לעולם. הכלי הזה כמעט והוביל למותי ולצערי הברך שלי כבר לא מתפקדת כפי שתפקדה טרם התאונה. לפחות קיבלתי פיצוי הולם שיאפשר לי להתמודד עם המצב".

פיצוי כספי תביעת פיצויים דניאל שריד תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד