ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
לפנות בוקר

חולצו המטיילים החרדים שנעדרו בנחל אוג

שני צעירים חרדים תושבי ירושלים הצליחו להדאיג אמש את כוחות ההצלה כשנעדרו מאז שעות הצהריים במדבר יהודה באזור נחל אוג | לפנות בוקר אחרי לעלה ארוך של חיפושים אותרו השניים ע"י מסוק משטרתי

חולצו המטיילים החרדים שנעדרו בנחל אוג
חילוץ מטיילים, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

אחרי שעות ארוכות של חיפושים, לפנות בוקר (רביעי), הצליחו מתנדבי יחידת החילוץ 'מגילות' של המשטרה לחלץ את שני המטיילים החרדים שנעדרו בנחל אוג מאז שעות הצהריים של אמש (שלישי). במהלך הלילה הצליח מסוק משטרתי לזהות את השניים במעלה הנחל ומתנדבים יצאו באופן רגלי לחלצם.

מדובר, כזכור, בשני צעירים חרדים כבני 25, תושבי ירושלים, שיצאו אתמול בשעות הצהריים לטיול בנחל אוג שבצפון ים המלח. מאחר והם נעדרו שעות ארוכות עלה חשש לחייהם. אמש, בשעות הערב המאוחרות, הוקפצו כוחות משטרה יחד עם יחידת החילוץ 'מגילות ים המלח' לאזור בניסיון לאתרם.

"לאחר לילה ארוך", נמסר הבוקר מיחידת החילוץ, "הסתיים חילוצם של שני המטיילים בנחל אוג. המטיילים התחילו בשעות הצהריים את המסלול המעגלי בנחל אוג אך טעו בדרך והמשיכו לחלקו העליון של הנחל"

ביחידת החילוץ הוסיפו אי לאחר סריקות ממושכות אותרו המטיילים ע"י מסוק משטרתי, שהכווין מהאוויר את המחלצים המתנדבים, ואלו חילצו אותם בריאים ושלמים מנקודה מורכבת בתוך ערוץ הנחל, למעט קור ותשישות.

חילוץ מטיילים נחל אוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד