ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אחרי הכשרה

הבית הלבן: מייג'ור הכלב נשך עובד שנזקק לטיפול רפואי

לא בפעם הראשונה. לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן החזיר לבית הלבן את תופעת הכלבים הנשיאותיים, אחד מהם נשך זו הפעם השנייה את אחד העובדים במתחם וזאת לאחר שאולף והוכשר מחדש בעקבות הנשיכה הקודמת

הבית הלבן: מייג'ור הכלב נשך עובד שנזקק לטיפול רפואי
ביידן עם אחד הכלבים צילום: מתוך האינסטגרם

מייג'ור, כלבם של משפחת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן היה מעורב באירוע נשיכה נוסף. הננשך הינו עובד הבית הלבן שנזקק לטיפול רפואי, כך סיפרו שני מקורות בבית הלבן ל-CNN.

האירוע, שבו היה מעורב עובד בפארק הלאומי של הבית הלבן, התרחש במדשאה הדרומית של הבית הלבן ביום שני אחר הצהריים. העובד עבד באותה עת ונדרש להפסיק מיידית על מנת לקבל טיפול מהיחידה הרפואית של הבית הלבן.

כשנשאלה מייקל לרוסה, מזכירת העיתונות של הגברת הראשונה, ג'יל ביידן, באשר לאירוע, היא אישה לרשת CNN: "כן, מייג'ור נשך מישהו בטיול שלו. מתוך זהירות, האיש נבדק על ידי צוות רופאי הבית הלבן על ידי ואז חזר לעבודה".

מייג'ור, כלב רועה גרמני בן 3 שאומץ על ידי משפחת ביידן בשנת 2018, קיבל הכשרה בשבועיים האחרונים, כך על פי הדיווח של הבית הלבן, בעקבות אירוע נשיכה נוסף שדווח בתחילת החודש בין הייתר גם ב'בחדרי חרדים'.

הנשיא ג'ו ביידן שלח בתחילת החודש הנוכחי את שני כלביו חזרה לבית משפחתו בווילמינגטון, דלאוור, לאחר שהצעיר מבין שני הרועים הגרמנים היה מעורב בתקרית נשיכות עם איש ביטחון בבית הלבן. לקודמו של ביידן, דונלד טראמפ, לא היו שום חיות מחמד בבית הלבן. לא ברור מתי או אם בכלל יתאפשר לכלבים לחזור לבית הלבן. הגברת הראשונה ג'יל ביידן אמרה בראיון בחודש שעבר שהיא היתה עסוקה בהכנסת הכלבים לביתם החדש בוושינגטון. "הם צריכים להיכנס למעלית, הם לא רגילים לזה, והם צריכים לצאת לכר הדשא הדרומי עם הרבה אנשים שצופים בהם. אז אני עובדת על זה שהם יהיו רגועים", כך אמרה בתוכנית הטלוויזיה של קלי קלרקסון.

נשיכת כלבים הבית הלבן ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד