י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מגבול הרצועה | בלעדי

מפקד הגדוד: "הישגים גדולים, פעילים רבים חוסלו". צפו

סגן-אלוף דורי סער, מפקד גדוד 53 של חטיבת השריון המוצב בימים אלו בגזרה הצפונית של רצועת עזה מספר על הימים המתוחים במבצע 'שומר החומות', על ההישגים הגדולים בחסדי שמים ועל התוכניות לעתיד | צפו

מפקד הגדוד: "הישגים גדולים, פעילים רבים חוסלו". צפו
סגן-אלוף דורי סער צילום: דו"צ

מאז החל מבצע 'שומר החומות', תגבר צה"ל את כוחותיו על גבול הרצועה במספר גדודים - במטרה לתת מענה לאיומים הרבים ולהיות מוכן לכל תרחיש.

"בימים האחרונים אנחנו עוסקים בהגנה על יישובי העוטף והשמדת האויב ופעילי הטרור במרחב החטיבה הצפונית של העיר עזה", אומר סגן-אלוף דורי סער, מגבול הרצועה.

סגן-אלוף דורי סער, משרת כמפקד גדוד 53 של חטיבת השריון 188. הגדוד מוצב בימים אלו של מבצע "שומר החומות" בגזרה הצפונית של אוגדת עזה. "אנחנו פוגעים בפעילים שמנסים לבצע ירי לעבר שטחנו, בין אם זה בנ"ט ובין אם זה תלול מסלול, מפצמ"רים ועד רקטות".

"אנחנו מצליחים להביא הישגים גדולים מאוד, להשמיד המון פעילים. כולל פעילי נ"ט שמנסים לבצע ירי לעבר כוחותינו מריכוזי אוכלוסייה אזרחית. הצלחנו לפגוע בלא מעט חוליות כאלה".

סער מסביר כי הוא ולוחמיו לוקחים בימים האחרונים חלק במערכה כנגד חמאס וארגוני הטרור הנוספים ברצועה: "אנחנו ממוקדים אל מול משגרי תלול-מסלול, משגרי רקטות לעבר עורף מדינת ישראל". המשימה העיקרית, לדבריו היא "להשמיד את אותם משגרי הרקטות ואת פעילי הטרור אשר מבצעים מדי יום ירי לעבר ריכוזי אוכלוסייה במדינת ישראל ומנסים לבצע ירי לעבר כוחות צה"ל וירי לעבר תשתיות אזרחיות במרחב עוטף עזה".

סגן-אלוף סער מפרט על רצונותיהם של ארגוני הטרור ברצועה ועל המענה המבצעי אותו נותן הגדוד עבור האיומים, על מנת לחסלם, זאת בעזרת הטנקים והציוד החדיש המאפשר להם לבצע תמרונים במרחב. "כרגע אנחנו עסוקים בהשמדת תשתיות על קו הגבול, אך יכולים מהר מאוד להגיע לרצועה ולפעול בה", הוא אומר.

שומר החומות עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד