כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אנטישמיות בחסות המבצע

בליל שבת: הותקף בפניו על ידי כנופיית אנטישמים

המשטרה בגרמניה מדווחת כי היא חוקרת תלונה שהגיש גבר יהודי שספג אגרופים בפניו כולל התעללות מילולית אנטישמית באירוע תקיפה שהתרחש בליל שבת האחרונה

בליל שבת: הותקף בפניו על ידי כנופיית אנטישמים
יהודי גרמני עם כיפה בברלין צילום: רויטרס

סוכנות הידיעות AP מדווחת כי משטרת גרמניה חוקרת תלונה של גבר יהודי, שעבר התעללות מילולית ופיזית על ידי כנופייה של שלושה אנטישמיים בזמן שצעד לביתו בברלין בליל שבת.

משטרת ברלין מסרה כי הגבר בן ה-41 חבש כיפה, וכשחלף על פני שלושה גברים בכיכר דורר בסביבות השעה 2:15 לפנות בוקר, אחד מהשלושה הכה אותו באגרופים בפניו והפיל אותו על חלון ראווה של חנות סמוכה, תוך שהוא מוסיף עלבונות אנטישמיים, האיש הגיש תלונה למשטרה.

הוא פונה לבית חולים, שם טופל ושוחרר. מהמשטרה נמסר כי התוקפים טרם אותרו.

התקיפה הנוכחית מצטרפת לגל תקיפות של יהודים ברחבי העולם, בפרט באנגליה, גרמניה וארה"ב, יהודים מותקפים ללא הפסקה, וזאת על רקע הלחימה בין ישראל לפלסטינים.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', גבר הותקף בעיר מינכן לפני מספר ימים, לאחר שנחשד כיהודי, התוקף היכה באגרוף בפניו של הקורבן, גבר לא יהודי, בן 33 מברלין, תוך שהוא מקלל ומכנה אותו "חזיר יהודי" ו"היפסטר מגעיל". הקורבן נפצע קל.

החשוד, בעל עבר פלילי של תקיפה, הכניס את אצבעותיו לפיו של הקורבן לאחר שהכה אותו באגרופים, כך נכתב בתלונה. חברו של הקורבן הצליח להבריח את התוקף.

באירוע אנטישמי נוסף, בית העלמין בהויסנשטאם שליד העיר פרנקפורט בגרמניה, הושחת עם צלבי קרס, סיסמאות אנטישמיות, טלאי צהוב ותיאורים נוראיים צוירו על כמה מצבות, כך דיווחה התקשורת המקומית, ההשחתה אירעה בין שבת לשני, המשטרה מסרה כי עדיין אין חשודים שנעצרו במעשה.

אנטישמיות בגרמניה תקיפת יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד