ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

המלצות על מכשיר כושר ביתי

אם הבטחתם לעצמכם אינספור פעמים שממחר אתם מקפידים על תזונה ומקפידים על הליכות, נרשמים למכון או עושים כל פעילות גופנית אחרת, אך בפועל לא הצלחתם לעמוד בזה, כדאי שתקראו את המאמר הבא

המלצות על מכשיר כושר ביתי
כושר צילום: canva

כל אדם מעוניין לשמור על אורח חיים בריא. אורח חיים מעין זה כולל הקפדה על תזונה בריאה הכוללת את כל אבות המזון במידה הנכונה וכמובן, הקפדה על כושר גופני. לא מעט אנשים מעוניינים לרדת במשקל במקביל לשמירה על הבריאות הגופנית שלהם. עליה במשקל בצורה בלתי מבוקרת יכולה להתרחש בשל אי הקפדה על תזונה בריאה וחיונית לגוף, אכילה של מזונות לא בריאים ועתירי קלוריות וכמובן אי הקפדה על פעילות גופנית. אם הבטחתם לעצמכם אינספור פעמים שממחר אתם מקפידים על תזונה ומקפידים על הליכות, נרשמים למכון או עושים כל פעילות גופנית אחרת, אך בפועל לא הצלחתם לעמוד בזה, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

כיצד תשמרו על כושר?

כאמור, בעיות בריאותיות יכולות לנבוע ממגוון גורמים שונים, כאשר אחד מהגורמים שיכול להוות בעיות בריאותיות הוא עודף משקל. על כן, חשוב מאוד שכל אדם יקפיד על תזונה וכמובן על כושר גופני. כושר גופני הוא חיוני מאוד לכל אדם שמעוניין לרדת במשקל, אך לא רק. כל אדם שמעוניין להיות בריא ולהנות ממצב רוח טוב, מרעננות ומגוף בריא וחזק, יכול לבחור לבצע פעילות גופנית שגרתית.

אם גם אתם מאלה שכל פעם מחדש הביעו נכונות להירשם למכון כושר אך בפועל לא באמת נרשמו והמשיכו באותו אורח חיים נטול פעילות גופנית, חשוב שתמצאו את הפתרון שיאפשר לכם לשמור על כושר גופני בכל זמן, מבלי לצאת מבית. מכשיר כושר ביתי הוא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר לכל אדם שמוצא את עצמו חסר פעילות גופנית יום אחר יום, בלי מוטיבציה לצאת למכון או לעשות ספורט בחוץ באופן כללי.

מכשיר כושר ביתי- במה מדובר?

מכשיר ספורט ביתי הוא מכשיר בשיטת Vibratech. מדובר על מכשיר הרלוונטי עבור הסובלים מעודף משקל וכושר ירוד דרך טובה מאוד לחיטוב הגוף ללא כאב וללא מאמץ פיזי ב15 דקות בלבד. מכשיר כושר ביתי מאפשר להתאמן בבית מבלי להזיע, באימון מרוכז, בלי ההתעסקות הכרוכה בלצאת מהבית למכון הכושר, בלי שצריך לגייס את הכוחות לצאת במזג אוויר חם מדי או קר מדי ועוד. מדובר על מכשיר שמאפשר להתמיד, מהבית, בכל זמן, בביצוע כושר גופני הרלוונטי עבור בריאות, הרזיה וחיטוב.

כיצד עובד המכשיר?

אם חשבתם שמדובר על קסם או שיטה קלה ביותר, לא כך פני הדברים. חשוב לזכור כי שימוש במכשיר ללא הקפדה על תזונה נכונה, לא יביא להורדה במשקל או חיטוב הגוף ועל כן, שילוב של תזונה מתאימה כחלק מהאימון באמצעות המכשיר זה תנאי בסיסי מאוד להשגת המטרות. הרעיון שעומד מאחורי השיטה מאוד פשוט ויעיל. הרטט מעורר את פעילות השרירים וגרום להם להתכווץ תחת העומס, כך הוא בעצם מסייע לחיזוק שלהם. אימוני הכוח באימון רטט זהים לפעילות באמצעות מכשירים שונים בחדר כושר כגון: מכשירים שניתן לבצע באמצעותם אימוני כוח או מכשירים הרלוונטיים לפילאטיס.

הפעילות האינטנסיבית של השריר מגבירה את זרימת הדם, מעודדת פעילות בריאה של מערכת העצבים וכן, משפרת את הגמישות של הגידים ומגדילה את טווח התנועה. מדובר על אימון יעיל מאוד שכן, בשונה מהפעילות הספורטיבית שכולנו מכירים הוא מפעיל את השרירים בצורה לא רצונית, גורם לבניית מסת שריר ופירוק מסת שומן. פעילות הכיווץ צורכת אנרגיה מרובה מהשרירים וגורמת להם להתחזק, ממש כפי שעושים מאמץ גופני משמעותי מאוד. וכל התהליך המדובר יכולה להתרחש מבלי שתצאו מהבית. באזור הנוחות שלכם.

כמובן שחשוב מאוד להבין שלא מדובר על שיטה שרלוונטית לכל אדם באשר הוא. יש צורך ליישם את השיטה בצורה נכונה, בהתאמה אישית לכל מתאמן בהתאם למשקל, לגיל ועוד. החברה המשווקת את המכשיר בונה תוכנית מותאמת אישית לכל לקוח, עם מספר התרגילים הנכונים מבין 192 תרגילים שונים שניתן בצע על המכשיר. אין ספק כי בכדי להשיג את מטרות השימוש במכשיר, יש ליישם את השיטה בצורה מוצלחת ומתאימה עבור כל אדם.

מכשיר כושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד