י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הלם בקהילה

אסון באשקלון: רב בית הכנסת נפל מגג המפעל ונהרג

בבית החולים ברזילי נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של רב בית כנסת מוכר שנפל מוקדם יותר הבוקר מגג מפעל בעיר | הרב נפצע אנושות לאחר שהגג עליו עמד נפל מסיבה שאינה ברורה

אסון באשקלון: רב בית הכנסת נפל מגג המפעל ונהרג
זירת האסון צילום: דוברות איחוד הצלה

הלם בקרב תושבי אשקלון: רב בית כנסת מוכר בעיר נהרג הבוקר (חמישי) לאחר שנפל מגובה רב במהלך עבודתו במפעל המתכת ג'אנסטיל, הממוקם באזור התעשיה הדרומי של העיר.

האסון התרחש מעט אחרי השעה 08:00 בבוקר. העובדים במפעל שהבחינו בנפילה של הרב הזעיקו את כוחות ההצלה למקום. מפרטים ראשוניים עולה כי הרב נפל כ-10 מטרים מגג מבנה שככל הנראה נשבר מסיבה שאינה ברורה

מישאל נחום, סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "כשהגענו למקום הוא היה במצב אנוש לאחר שנמסר לנו כי נפל מגג שנשבר תוך כדי עבודתו במפעל. לאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי שם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".

ממד"א נמסר כי במוקד הארגון במרחב לכיש נמסר על אדם מספר מטרים מגג מבנה שנשבר באזור התעשיה הדרומי באשקלון. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי גבר בן 65 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית", נמסר.

הרב, תושב העיר כבן 65, פונה תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים ברזילי באשקלון, כשפראמדיקים עושים מאמצים להציל חייו. בשל הפצעים הקשים מהם סבל, נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו.

 

נפילה מגובה הרוג אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד