ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
השוטרים הגשימו חלום

פרשים, כלבנים וחבלן: כך הופתע הילד המיוחד

שוטרי תחנת בני ברק נרתמו אתמול להפתיע ילד כבן 8 בעל צרכים מיוחדים הלומד בעיר ולדבריו כל חלומו היה להפוך יום אחד לשוטר | השוטרים קיימו עם הילד סיור ביחידות השונות

פרשים, כלבנים וחבלן: כך הופתע הילד המיוחד
רז ביחידת הפרשים צילום: דוברות המשטרה

ניידת המשאלות של המשטרה ערכה אתמול בבוקר (רביעי) הפתעה מיוחדת לילד כבן 8, בעל צרכים מיוחדים הלומד מתגורר בשומרון ולומד במוסד לחינוך מיוחד בבני ברק, כאשר שוטרי התחנה הפתיעו אותו ולקחו אותו ליום משטרתי גדוש בחוויות.

היום המרגש החל ביוזמת מש"ק נקודת המשטרה בשכונת פרדס כץ באזור בו רז לומד בבני ברק, שיצר קשר עם הוריו והציע להגשים לו חלום "להיות שוטר ליום אחד".


רז עם ביגוד החבלן//צילום: דוברות המשטרה

משאלתו של רז הפכה למציאות כאשר שוטרי תחנת בני ברק ויחידות נוספות במחוז תל אביב נרתמו למשימה ואתמול בבוקר ערכו לכבודו יום מיוחד. כבר בתחילת היום הסיעו שוטרים את רז בניידת המשאלות של משטרת ישראל לתחנת משטרת בני ברק תוך הפעלת אורות מהבהבים, הפעלת מערכת הכריזה ומתן הוראות בקשר המשטרתי.

בהגיעו לתחנת המשטרה הוצגה בפניו פעילותו של הרובוט המשטרתי, המעבדה לזיהוי פלילי ופעילות יחידת האופנועים. בהמשך אף הוצגו בפניו יחידות הפרשים והכלבנים. המסע של רז הסתיים בקבלת תשורה משוטרי התחנה. רז ומשפחתו הודו לשוטרים ואמרו כי זה היה יום מרגש במיוחד עבורם והגשמת חלום.

משטרה ילד מיוחד פרשי משטרה יחידת כלבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד