כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מודעת אבל על בנט

העיתונאי התעמת עם השר לשעבר על קבוצות בוואטסאפ

השר לשעבר אלי כהן התעמת עם בן כספית על ציוץ שכתב נגדו, על רקע מודעת אבל על בנט שפורסמה בקבוצת וואטסאפ בה הוא חבר. כהן ניסה לתקוף את כספית על "דמגוגיה" אך הוא הוכיח לו כי "שר המודיעין" לא מכיר את אפליקציית וואטסאפ

העיתונאי התעמת עם השר לשעבר על קבוצות בוואטסאפ
מודעת אבל על נפתלי בנט צילום: מתוך הטוויטר של בן כספית

שר המודיעין לשעבר, אלי כהן מהליכוד, התעמת עם העיתונאי בן כספית לאחר שהאחרון פרסם כי כהן חבר בקבוצה בשם "נאמני נתניהו", בה פורסמה מודעת אבל על ראש הממשלה נפתלי בנט.

בן כספית פרסם בחשבון הטוויטר שלו צילום מסך מתוך קבוצת הוואטסאפ, בו רואים את מודעת האבל על "התפגרותו של חלאת המין האנושי הגנב הנוכל הבוגד נפתלי בנט", וכתב: "תגידו, 'נאמני נתניהו' זו קבוצת וואטסאפ זניחה, לא? לא. בין החברים: השר לשעבר אלי כהן, ח"כ טלי פלוסקוב, ציפי חוטובלי, עמי מסיקה (ההוא שדקר את תמונת בנט ולפיד), ליאור הררי, מוטי קסטל וכמובן, אי אפשר בלי אורלי ('הביובית') לב. ליל מנוחה".

אלי כהן הגיב לציוץ וכתב: "‏‎ציוץ בגרוש. מה לא תעשה לקבל כמה לייקים. גם אתה יודע שאפשר לצרף כל אחד לכל קבוצה וכל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. בקיצור דמגוג!!".

בן כספית לא נשאר חייב, והגיב בחזרה: "‏‎שמע, לא ארד לתהומותיך. אבל אותי הקטן, שלא היה שר לכלום, אי אפשר לצרף לקבוצות סתם ככה. מצרפים, ואני יוצא. אם הקבוצה אינה לרוחי. אשמח אם תצרף אותי לקבוצת "חסרי החוליות של ביבי'. בשם בדוי כמובן".

כהן הגיב שוב, אך גילה לאחר מכן כי הוא לא בקיא ברזי האפליקציה: ‏"‎אכן סקופ מדהים עלה באמתחתך! מכיוון שאני לא משועמם ולא קורא קבוצות וואטסאפ ובטח שלא מצייץ לגביהם. אבל כן כל אחד יכול לצרף אותך לכל קבוצה! יכולת לתקן את הציוץ אבל העובדות יהרסו את הסקופ…אז לא מתקנים".

כעבור יממה, בן כספית הגיב לכהן בלעג: ‏"‎אין לתאר שהיית שר המודיעין. אז למרות שאין לך כבר לשכה עמוסת עוזרים, תבדוק: אתה יכול לסדר בווטסאפ בהגדרות שאי אפשר לצרף אותך לקבוצה בלי אישורך. בסדר? אפשר להתקדם? ובוא, זה לא היה סקופ. זה היה ציוץ. במקום לבלבל את השכל תוודא שאתה לא חבר בקבוצות ביוב. לילה טוב".

כהן ניסה לסיים את העימות הטוויטרי: "‏‎עד כדי כך המצב קשה. מביך לראות במה אתה עוסק!".

כספית שוב לעג לכהן וצייץ: "‏‎אשמח אם תעביר לי נושאים לעסוק בהם. למשל, הקרוואן של השומרים שלך כשהיית שר? הספלים עם סמל המשרד? דברים כאלה? זה בסדר, עובר, אני יכול להשקיע כאן מאמץ?".

בן כספית אלי כהן וואטסאפ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד