כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"התנגש באוטובוס"

בן 8 נפצע בתאונה ברחוב הרב כהנמן בבני ברק

בן שמונה שרכב על אופניו ברחוב הרב כהנמן בבני ברק התנגש באוטובוס ונפצע באורח בינוני. "מצאתי רוכב אופניים, נער כבן 8 הסובל מחבלת ראש קשה שנגרמה לאחר שהתנגש באוטובוס"

בן 8 נפצע בתאונה ברחוב הרב כהנמן בבני ברק
מהזירה בבני ברק צילום: דוברות איחוד הצלה

בן 8 נפצע אחר הצהריים (רביעי) באורח בינוני לאחר שנפגע בתאונת דרכים ברחוב הרב כהנמן בבני ברק. הילד רכב על אופניים ולפי ארגוני ההצלה התנגש באוטובוס. לאחר שקיבל טיפול רפואי הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות.

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר ילד כבן 10 במצב בינוני עם חבלת ראש".

חובש ארגון 'הצלה' יוסי רוטנשטיין שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי לזירה מצאתי רוכב אופניים, נער כבן 8 הסובל מחבלת ראש קשה שנגרמה לאחר שהתנגש באוטובוס. יחד עם צוות אמבולנס הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימום, והוא פונה במצב בינוני באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכה את הפינוי לחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

מנחם שטרן חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני בזירת התאונה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות מאוטובוס וילד שרכב על אופניים. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ובשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

מוטי הופמן חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון".

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד