כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
השריפה בהרי ירושלים

חשש כבד: נעדר אותר, חיפושים נרחבים אחר השני

‏המשטרה ביקשה הערב את עזרת הציבור בחיפושיה אחר שני נעדרים, אלכס שכטמן בן ה-62 ושבתאי שמעון סיגל בין ה-25, לאחר שאבד עמם הקשר בסמיכות לתחילת השריפה סמוך לביה"ח "איתנים" שפונה מיושביו בעקבות התקרבות האש למתחם | בהמשך איתרה המשטרה את אלכס שכטמן, החיפושים אחר שמעון סיגל נמשכים

חשש כבד: נעדר אותר, חיפושים נרחבים אחר השני
הנעדרים צילום: דוברות המשטרה

במקביל לניסיונות הכיבוי בשריפת הענק שפרצה היום בהרי ירושלים, המשטרה פרסמה הערב (ראשון) את תמונותיהם ופרטיהם של שני נעדרים שאבד עמם הקשר. השניים, אלכס שכטמן בן 62 תושב אלון מורה ושבתאי שמעון סיגל בן 25 תושב מעלה אדומים, נעדרו מאז שעות הצהריים, עת החלה השריפה. בהמשך עדכנה המשטרה כי איתרה את שכטמן.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר שני נעדרים שאבד עמם הקשר בסמיכות לתחילת אירוע השריפה סמוך לבית החולים 'איתנים'".

הנעדרים. צילום: דוברות המשטרה.

בית החולים 'איתנים' פונה מוקדם יותר היום, והמאושפזים יחד עם הצוות הרפואי הועברו למקום מבטחים, זאת לאחר שנשקלה האפשרות לפנות אותם באמצעות מסוקים, אופציה שירדה בהמשך מהפרק.

"בהמשך לפעולות המשטרה לאיתורם של שני נעדרים חוסים מבית חולים "איתנים", נעדכן כי לפני זמן קצר אותר הנעדר אלכס שכטמן בירושלים והוא הועבר למקום החלופי בי"ח 'כפר שאול'", נמסר בהודעת המשטרה, "כוחות המשטרה ממשיכים בפעולות לאיתורו של הנעדר השני, שבתאי שמעון סיגל (25) תושב מעלה אדומים".

בתוך כך, השר לביטחון הפנים עמר בר לב כמר מוקדם יותר בדיון בחפ"ק הכבאות כי "מדובר בשריפה קשה מאוד, האש התקדמה כאן בקצב של קילומטר לרבע שעה בשעות הראשונות. לשמחתנו הצלחנו לפנות את כל התושבים מהישובים שבסכנה, ואין נפגעים". מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג'מן הוסיף: "כרגע יש שני אתגרים מרכזיים - השלמת הטיפול באש, והחזרה מהירה של התושבים לבתיהם לאחר הערכת מצב של איכות הסביבה ומפגעים".

חיפוש נעדרים שריפה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד