כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סמוך לכניסת השבת

בני ברק: הצית מחסן ורכבים ליד ביתו - ונעצר

מעצרו של החשוד, בן 26, הוארך בשלושה ימים | כתוצאה מההצתה, עלו באש שני כלי רכב ונזק רב נגרם למבני מגורים | בשל ההצתה שאירעה סמוך לכניסת השבת, התבקשו חלק מהדיירים להתפנות מבתיהם מחשש להתפשטות האש

בני ברק: הצית מחסן ורכבים ליד ביתו - ונעצר
פעולות הכיבוי צילום: דוד קשת

תושב בני ברק כבן 26 נעצר לאחר שהצית מחסן סמוך למקום מגוריו בשכונת פרדס כץ בבני ברק. ההצתה אירעה בסמוך לכניסת השבת ברחוב יוסף חיים בעיר. כתוצאה מההצתה, שני כלי רכב עלו באש ונשרפו כליל.

חלק מהדיירים התבקשו להתפנות מבתיהם בשל החשש מהתפשטות השריפה. לאחר שעה ארוכה של פעולות כיבוי, הצליחו לוחמי האש להשתלט על השריפה. בנס לא היו נפגעים בנפש, אך נגרם נזק רב.

החשוד בהצתה, התנגד למעצרו ואף תקף את השוטרים. בדיון שנערך אמש (מוצ"ש) בבית משפט השלום בתל אביב, אמר נציג המשטרה כי "מדובר בחשוד שהצית מחסן בתוך בניין מגורים, האש התפשטה ושרפה שתי מכוניות שעמדו בסמוך. לדבריו, "זה מראה על מסוכנות. שתי מכוניות ממש נשרפו".

השופטת כרמלה האפט קבעה כי מעצרו של החשוד יוארך בשלושה ימים, לאחר שלטעמה קיים חשד סביר בעבירות שיוחסו לו. "מעיון בבקשה ובחומר החקירה כפי שהונח בפני", כתבה השופטת בהחלטתה, "נראה לי כי קיימות ראיות לכאורה המקימות חשד סביר כי החשוד עבר את העבירות שבנדון. עוד נראה לי כי קיים יסוד סביר לחשש כי החשוד יסכן את בטחון הציבור באם ישוחרר".

השופטת הוסיפה כי "החקירה בתיק זה טרם נסתיימה ומן הדין בשל החשש האמור, לאפשר למשטרה לסיימה ללא כל הפרעה". מנגד, עורכת דינו של העצור, אדוה ויצמן, טענה כי מצבו של החשוד "לא פשוט" וביקשה לשחררו בתנאים מגבילים.

 

הצתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד