כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המתיחות בגבול עזה

הרמטכ"ל על המהומות בגדר הרצועה: "יובילו לתגובה חריפה או מבצע"

המרטכ"ל אביב כוכבי שהשתתף הערב הגעת אוניית חיל הים 'ניצחון', העביר מסרים מאיימים כי ישראל נערכת למבצע נוסף ברצועה, באם פעילות הטרור על הגדר לא תיפסק | "עם סיום מבצע "שומר החומות" החל צה"ל להערך למערכה נוספת, אם השקט בדרום לא ישמר לא נהסס לצאת למערכה"

הרמטכ"ל על המהומות בגדר הרצועה: "יובילו לתגובה חריפה או מבצע"
המהומות על הגדר צילום: פלאש 90

הרמטכ"ל, אביב כוכבי, משגר הערב (שני) איום לעבר ארגוני הטרור ברצועת עזה ובראשם חמאס, ברקע המתיחות ההולכת וגוברת בגבול במהלך הימים האחרונים. "כבר עם סיום מבצע "שומר החומות" החל צה"ל להערך למערכה נוספת – שיפרנו ואנחנו ממשיכים לשפר את כושר התקיפה שלנו ברצועה ואת תוכניותנו המבצעיות", אמר כוכבי בטקס הגעת אוניית חיל הים 'ניצחון'.

דבריו של הרמטכ"ל מגיעים מספר שעות לאחר פטירתו של לוחם יחידת המסתערבים של משמר הגבול, בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפצע אנושות בראשו כתוצאה מירי שביצע מחבל פלסטיני בגבול רצועת עזה לפני כשבוע וחצי.

הרמטכ"ל//צילום: דו"צ

"אם השקט בדרום לא ישמר לא נהסס לצאת למערכה נוספת", הוסיף כוכבי, "ואם נידרש לה אני יודע שזרוע הים ערוכה ומוכנה לקחת בה חלק מרכזי, כפי שלקחה בהצלחה יתרה במבצע "שומר החומות".

כוכבי התייחס למהומות שיוזם ארגון חמאס על גדר המערכת, שנועדו להטריד את תושבי עוטף עזה ולוחמי צה"ל. "שקט וביטחון יאפשרו שיפור בתנאים האזרחיים, אבל הפרות סדר וטרור – יובילו לתגובה חריפה או למבצע", אמר.

הרמטכ"ל הוסיף: "כוחות צה"ל שבמהלך השנה החולפת מנעו חדירות וסיכלו פיגועים רבים ימשיכו לעמוד על המשמר. ידעו תושבי רצועת עזה שמציאות חייהם יכולה להיות שונה לחלוטין, ואיכות חייהם יכולה להשתפר באופן ניכר, אך היא לא תהיה כזו כל עוד ימשכו פעולות הטרור מכל סוג".

עזה אביב כוכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד