כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מתגעגעים לנתניהו

התסכול של מנסור עבאס: "אדם על הקצה"

העיתונאי רביב דרוקר מספר שיו"ר מפלגת רע"מ סובל מאוד בקואליציה הנוכחית: "אם לא נקבל, לא נצביע בעד התקציב בקריאה שנייה ושלישית", ציטט את עבאס. גורם בכיר במפלגה אמר לו: "אם היינו בממשלה עם נתניהו, זה לא היה קורה"

התסכול של מנסור עבאס: "אדם על הקצה"
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות המחיר הגדול ששילמו על הצטרפותם לקואליציה, עיתונאי 'חדשות 13' רביב דרוקר מספר שברע"מ שוקלים לפרוש מהקואליציה עקב אי שביעות רצון.

דרוקר כתב ב'הארץ': "מי שמדבר עם יו"ר רע"ם בימים אלה שומע אדם על הקצה. לא אוכל למשוך יותר; כל חברי הקואליציה קיבלו כבר מה שרצו, הם שרים, יש להם משרדים, אנחנו עוד לא קיבלנו כלום; אם לא נקבל, לא נצביע בעד התקציב בקריאה שנייה ושלישית; כן, אני מבין שהממשלה תיפול והולכים לבחירות".

"ברע"ם מספרים, שכבר לפני חודש ניתנה הנחיה להיות ערוכים לבחירות. הייתכן שכל זה הוא רק רעשי "תחזיקו אותי"? ברור. האם ייתכן שרע"ם רק רוצים לשפר עמדת מיקוח מול משרד האוצר לקראת הקריאה השנייה והשלישית של התקציב בתחילת נובמבר? אין ספק", כתב.

"אך באותה נשימה התסכול ברע"ם עצום. אם היינו בממשלה עם סמוטריץ' ונתניהו, זה לא היה קורה, אמר לי גורם בכיר במפלגה. אלה פשוט לא מבינים מול מה אנחנו עומדים".

"הם כל הזמן מנסים לשמור על קשר עם הרשימה המשותפת, וחברי הכנסת של המרכז־שמאל ממשיכים לפנטז על קולות במגזר הערבי, אז גם על מעט ההישגים שכבר יש, עיסאווי פריג' וחבריו טורחים להודיע שלרע"ם אין קשר להישג", ציטט את הגורם הבכיר.

מנסור עבאס רביב דרוקר ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד