כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החקירה נמשכת

שוטר נדרס למוות באתר בניה, החשודים נעצרו

אירוע חריג בעיר נהריה: שני שוטרים הוזעקו לסריקות באתר בניה בעיר נדרסו על ידי שוהים בלתי חוקיים מהם בקשו מסמכים ואישורי שהייה | אחד השוטרים נפצע באורח בינוני והשני מת מפצעיו | נשלל מניע לאומני

שוטר נדרס למוות באתר בניה, החשודים נעצרו
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

במשך שעות ארוכות התנהל היום (שבת) מצוד נרחב אחר החשודים שדרסו למוות מוקדם יותר היום את סמ"ר חוסאם סג'ייר, מתנדב במשטרה ושוטר נוסף שנפצע באורח בינוני, במהלך פעילות בעיר נהריה. במהלך היום נעצרו שני חשודים במעשה והערב, סמוך למוצאי שבת, עצרה המשטרה עוד 9 חשודים שוהים בלתי חוקיים במעורבות בדריסה.

התקרית אירעה סמוך לשעה 10:00 בבוקר בעיר נהריה. שני שוטרים שהוזעקו לסריקות באתר בניה, ביניהם סג'ייר, נדרסו על ידי החשודים בעת שביקשו מהם מסמכים ואישורי שהייה בארץ. הדורסים נמלטו מהמקום והמשטרה יחד עם השב"כ ניהלו אחריהם מצוד. בהמשך נשלל המניע הלאומני.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי מסר בעקבות הדריסה: "משטרת ישראל מרכינה ראשה ומשתתפת בצער משפחתו של סמ"ר חוסאם סג'ייר ז"ל, מתנדב גיבור שהפך היום למודל של חריצות ותרומה למדינה. משפחת סג'ייר, קשרתם בין רגע את גורלכם עם משטרת ישראל ואנו נלווה אתכם לעד. יהי זכרו ברוך. איחולי החלמה מהירה לשוטר הפצוע אותו אנו מלווים כעת בבית החולים".

סמ"ר חוסאם סג'ייר

"המתנדב חוסאם ז"ל והשוטר שהיה לצידו עשו בדיוק את מה שלשמו הם פועלים. הם הגיבו לקריאת מוקד 100 של אזרחים, כפי שמגיבים אלפי שוטרים ומתנדבים ביממה, שלא מצפים שזו תהיה קריאתם האחרונה", הוסיף שבתאי, "משימת שיטור יום יומית המבוססת על השילוב המוכר לכל משרת במשטרה, מתנדב לצד שוטר שפעלו בחג הסוכות כחלק מהכוחות הרבים הפרוסים בשטח במטרה לשמור על ביטחון הציבור".

"לאחר האירוע אותו אנו מתחקרים, ניהלנו מצוד מהיר שהביא למעצר מספר חשודים, ואנו נעשה כל שביכולתינו יחד עם כל רשויות האכיפה בכדי למצות את הדין עם החשוד הפוגע שנימלט ונעצר", אמר המפכ"ל.

חובש בכיר במד"א דניאל עבדלחק, שטיפל בשוטרים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפצועים שוכבים בתוך אתר העבודה כשהם סובלים מחבלות בפלג גופם העליון. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בטיפול רפואי. אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה ומיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה, העברתי אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים במצב אנוש. הפצוע השני שהיה בהכרה מלאה טופל בשטח ופונה גם כן לבית החולים כשמצבו יציב".

ניידת משטרה אירוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד