כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נס בבית שמש

במשך שעות: הפעוט נשכח ברכב, האב עוכב לחקירה

פעוט כבן ארבעה חודשים חולץ על ידי אזרחים, לאחר ששהה ברכב במשך מספר שעות | שוטרים שהוזעקו למקום האירוע בעיר בית שמש, עיכבו את האב לחקירה בחשד לרשלנות | הפעוט פונה לבית החולים במצב טוב

במשך שעות: הפעוט נשכח ברכב, האב עוכב לחקירה
חילוץ תינוק שנשכח ברכב צילום: משטרת ישראל

המשטרה עיכבה היום (רביעי) תושב בית שמש בחשד ששכח את בנו הפעוט ברכב במשך מספר שעות ברכבו. האירוע התרחש ברחוב מצדה בעיר. הפעוט, כבן ארבעה חודשים, חולץ מהרכב על ידי אזרחים כשמצבו מוגדר טוב.

בהמשך הפעוט פונה לבית החולים לבדיקות רפואיות. משה קרויזר וישעיהו הורוביץ, מתנדבים בארגון 'צוות הצלה' סיפרו כי "אזרחים שהבחינו בפעוט, כשהוא נמצא ברכב חונה הוציאו אותו (הרכב ככל הנראה לא היה נעול) והוא הוכנס לבית של אחד התושבים באזור".

"בהגיענו", הוסיפו החובשים, "הפעוט נמצא חם מאוד למגע, אדום ומזיע ועם תסמינים של מכת חום, לאחר שהיה נעול ברכב כ-3 שעות (לדברי המשפחה). הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, הכולל קירור במים והוא פונה להמשך בדיקות רפואיות בביה"ח, כשהוא במצב יציב".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, התקבל דיווח על אודות פעוט שהושאר ברכב ברחוב מצדה בבית שמש וחולץ על ידי אזרחים שהבחינו בו. הפעוט בגיל 4 חודשים פונה לטיפול רפואי. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת המקרה תוך שאיתרו את אביו של הפעוט והוא הועבר לחקירה בחשד לרשלנות".

 

 

 

 

 

פעוט נשכח ברכב בית שמש חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד