כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יתרפס ויאשר פגישה?

צרות בממשלה: בנט שוב מסתבך עם שרי 'מרצ'

יו"ר הרשות הפלסטינית הזמין את שרי מפלגת 'מרצ', ביניהם הורביץ ופריג' לפגישה אצלו. מכיוון שלא מדובר בפגישה שהינה מתוקף תפקידם כשרים בממשלה - בנט לא צריך לאשר אותה | לשכת רה"מ: "לא התקבלה בקשה מהשרים"

צרות בממשלה: בנט שוב מסתבך עם שרי 'מרצ'
בנט והורוביץ צילום: מארק ישראל סלאם, לע"מ

המתיחות בין שר הבריאות ניצן הורוביץ לראש הממשלה נפתלי בנט עולה בימים האחרונים, זאת לאחר שהאחרון תקף את אנשי משרדו של השר הורביץ במספר הזדמנויות, וביניהן מעל בימת האו"ם בעצרת הכללית.

אך נראה כי בימים הקרובים צפוי בנט לחוש שוב את מחיר הקמת ממשלתו שצפויה לעורר מתיחות נוספת בין השניים. על פי הדיווח הערב (רביעי) ב'חדשות 12', יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, הזמין את שרי 'מרצ' ניצן הורביץ ואת השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' לפגישה.

אך בניגוד לפגישה של אבו מאזן עם בני גנץ, שעסקה מתוקף תפקידו של האחרון כשר הביטחון, הורביץ ופריג' הוזמנו כנציגי מפלגת 'מרצ' - ולכן לפי התקנון הם לא נדרשים לאישורו של ראש הממשלה בנט, מה שרומז שייתכן וידונו גם במאמצים להגיע להליך מדיני.

דבר ההזמנה של יו"ר הרש"פ הגיעה ללשכת ראש הממשלה ושם מקיימים התייעצויות כיצד לפעול. בנט מצידו "הבטיח" בעבר כי לא יהיה שום תהליך מדיני עם הרשות הפלסטינית במהלך כהונתו.

בניגוד לדיווח, לשכת בנט מסרה בתגובה כי "לא התקבלה בקשה הקשורה לפגישות כאלה מצד השרים".

מרצ ניצן הורוביץ עיסאווי פריג אבו מאזן נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד