י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אימה בדרך לכותל

משפחה חרדית נרגמה באבנים, התינוק נפצע

פעוט כבן שנה ששהה ברכב הוריו שעשו דרכם לכותל המערבי, נפצע באורח קל כתוצאה מחלון שהתנפץ לאחר שערבים יידו לעברו אבנים | המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה | עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו: "התקיפה יכלה להסתיים אחרת, יש לעשות את כל המאמצים ללכידת התוקפים"

משפחה חרדית נרגמה באבנים, התינוק נפצע
יידוי אבנים על משפחה חרדית צילום: באדיבות המצלם

בני משפחה ממודיעין עילית שהיו בדרכם לתפילה בכותל המערבי, הותקפו על ידי מספר צעירים ערבים בשעה שנסעו בשכונת ואדי ג'וז במזרח ירושלים שרגמו את רכבם באבנים. התקרית התרחשה אתמול (רביעי) בשעות הצהריים. מהמשטרה נמסר ל'בחדרי חרדים' כי נפתחה חקירה בנושא.

לפי עדויות של בני המשפחה, אחד התוקפים השליך אבן על החלון האחורי הסמוך למקום בו ישב הפעוט, שנפצע מהזכוכית שהתנפצה.

ברכב נסעו זוג הורים ושלושת ילדיהם, ביניהם פעוט כבן שנה. מייד אחרי התקרית, המשפחה התקשרה למשטרה, ולאחר מכן אף הגישה תלונה נגד התוקפים. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני המשפחה פנה גם הוא למשטרה בבקשה למצות את הדין עם התוקפים.

מארגון חוננו נמסר כי רכב המשפחה עמד בפקק ברחוב ואדי ג'וז במזרח ירושלים, כשלפתע התקרבו לרכב חמישה נערים בני מיעוטים. הם החלו לבעוט ברכב ולרדוף אחריו, ולאחר מכן להשליך עליו אבנים.

"הם זרקו אבן ענקית על גג הרכב, ואז בא אחד מהצד וזרק עוד אבן על החלון האחורי, איפה שיושב התינוק, בן שנה וקצת", תיאר היום אב המשפחה. החלון התנפץ, כל הכסא של התינוק מלא זכוכיות. התינוק נשרט".

עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו' המייצג את בני המשפחה מסר: "לא ייתכן שיהודים יותקפו בעיר הבירה של מדינת ישראל. התקיפה יכלה להסתיים בצורה גרועה עשרות מונים, ואך בנס לא היו פגיעות משמעותיות בגוף. אני פונה למשטרה בבקשה לעשות את כל המאמצים בכדי ללכוד את התוקפים המסוכנים ולמצות עימם את הדין, למען יראו וייראו".

יידוי אבנים משפחה חרדית ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד