כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בועטים בדלת החדר | תיעוד

בני ברק: פרצו דרך החלון לבית החלפן המוכר - וניסו לשדוד

שני צעירים 17 פרצו הלילה לביתו של חלפן הכספים נח קפלן במרכז בני ברק וגנבו מהמקום אלפי שקלים | הם נמלטו לאחר שלא הצליחו לפרוץ את דלת חדר השינה, ככל הנראה במטרה לשדוד את החלפן | בתום מרדף קצר נתפסו השניים ע"י מתנדבי 'השומרים'

בני ברק: פרצו דרך החלון לבית החלפן המוכר - וניסו לשדוד
החשודים בבית החלפן צילום: מצלמות אבטחה

שני צעירים נעצרו הלילה (בין שני לשלישי) לאחר שפרצו לביתו של חלפן הכספים המפורסם נח קפלן במרכז בני ברק. השניים פרצו לבית דרך החלון וניסו לפרוץ באמצעות בעיטות את הדלת שבו שהה קפלן, ככל הנראה במטרה לשדוד אותו.

לאחר שהבינו כי הם עומדים להיתפס, נמלטו השניים מהמקום. אלא, שמתנדבי ארגון 'השומרים' שעשו את דרכם לבית החלפן לאחר שהוזעקו על ידי בני המשפחה,  החלו במרדף אחר החשודים. תוך זמן קצר נתפסו השניים ברחוב חזון איש בעיר כשבכליהם כמה אלפי שקלים שהצליחו לגנוב.

השניים, בני 17 תושב רחובות, הועברו ע"י המתנדבים לכוחות המשטרה שהגיעו למקום. בשעה זו הם נחקרים בתחנה המשטרה ובהמשך יתבקש בית המשפט להאריך את מעצרם.

מארגון 'השומרים' נמסר כי "אמש בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח מחלפן כספים מוכר על שני צעירים שפרצו לביתו דרך חלון הבית ומנסים לפרוץ לכספת שמכילה כסף רב. מתנדבי הארגון הגרים בסמיכות, הגיעו במהירות וזיהו את החשודים נמלטים ממקום האירוע. הם החלו במרדף אחריהם לאחר שניסו להימלט בעקבות אזעקת מצוקה שהופעלה בביתו של החלפן.

לאחר מרדף קצר הצליחו המתנדבים לשים את ידיהם על החשודים, ועליהם נמצאו כסף שנגנב מביתו של החלפן ורכוש החשוד שנגנב זמן קצר קודם לכן ממקום לא ידוע".

חיים רוטר, מנכ"ל הארגון שנכח בזירת האירוע מסר: "זו הפעם השלישית שמתנדבי הארגון תופסים חשודים שמבצעים שוד אצל חלפן הכספים. מקווה שבית המשפט יטיל עליהם עונש, למען ישמעו ויראו. רמת הפשיעה בעיר ירדה באופן דרסטי בזכות פעילות הארגון. אני נמשיך לפעול יחד עם כוחות המשטרה על מנת שהשקט היחסי בעיר ימשיך להישמר".

 

שוד קפלן חלפן כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד