י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הותירה תשעה יתומים

הלם בשכונה החרדית | בית שמש: הבן נעצר בחשד שרצח את אמו

חשד לרצח מזעזע בעיר בית שמש: המשטרה עצרה הבוקר צעיר בשנות העשרים לחייו, ככל הנראה מעורער בנפשו, בחשד שרצח את אמו בשנות החמישים לחייה | כוחות ההצלה ביצעו באם פעולות החייאה, אולם למגינת לב נאלצו לקבוע את מותה | חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירת האסון

הלם בשכונה החרדית | בית שמש: הבן נעצר בחשד שרצח את אמו
הזירה בבית שמש צילום: דודי גלויברמן

אישה חרדית כבת חמישים, אם לתשעה, נפצעה הבוקר (שישי) באורח אנוש כתוצאה מדקירות בעיר בית שמש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרות הניסיונות להציל את חייה הם נאלצו לקבוע את מותה. בנה של המנוחה בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה מעורער בנפשו, נעצר זמן לאחר מכן בחשד לרצח.

הרצח המזעזע, לפי החשד, התרחש ברחוב הרב ישראל גרוסמן סמוך לשעה 09:40. כוחות משטרה גדולים הכוללים חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירת האסון. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה, קובעים את מותה של אשה בשנות ה-50 לחייה.


צילום: בט"ש וחירום

צילום: דודי גלויברמן

"כשהגענו למקום, ראינו אשה בשנות החמישים מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים", סיפר חובש על אופנוע מד"א משה הלל. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת האירוע. "לפני זמן קצר, כוחות משטרה הוזעקו לעיר בית שמש בעקבות דיווח שהתקבל אודות אישה שנדקרה בביתה", נאמר בהודעת המשטרה.

במשטרה הוסיפו כי בעקבות הדיווח, שוטרים הוזעקו אל בית המגורים בעיר ועצרו את בנה של האישה (בשנות העשרים לחייו) בחשד לרצח, והוא מועבר לחקירה במשטרה.

החשוד במעשה הועבר לתחנת המשטרה והחקירה נמשכת. לפני זמן קצר, סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ דני לוי הגיע לזירה וקיים הערכת מצב במקום. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון.

במהלך סוף השבוע יובא הבן החשוד במעשה הרצח לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

 

חשד לרצח בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד