י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"להיות או לחדול"

הישג בוועדה? מנהלי הסמינרים זועמים על הח"כים ומכנסים דיון חירום

מנהלי הסמינרים זועמים על הח"כים החרדים על כך שבלילה בו נאבקו בוועדת הכספים והשיגו מיליונים לחינוך חרדי, שכחו בצד את הסמינרים לבנות. במוצ"ש המנהלים מכנסים דיון חירום אליו הזמינו גם את הח"כים החרדים. "ההשתתפות היא חובה", כתבו המנהלים בהזמנה

הישג בוועדה? מנהלי הסמינרים זועמים על הח"כים ומכנסים דיון חירום
כינוס של מנהלי הסמינרים צילום: בחדרי חרדים

לאחר שבלילה שבין רביעי לחמישי הצליחו חברי ועדת הכספים מהסיעות החרדיות להביא תקציב של 30 מיליון שקל לחינוך העצמאי ולמעין החינוך התורני, מנהלי הסמינר זועמים וטוענים לקיפוח ומכנסים דיון חירום כבר במוצאי שבת.

ההישג של החרדים מספסלי האופוזיציה: 30 מיליון ש"ח לחינוך העצמאי ומעיין החינוך התורני

מנהלי כל הסמינרים חתמו על מכתב הקורא לכינוס חירום, אליו הוזמנו גם חברי הכנסת החרדים. מנהלי הסמינרים זועמים על כך שבקרב הלילי שניהלו הח"כים החרדים בוועדת הכספים, במהלכו הצליחו להשיג מיליונים לחינוך בתמורה להסרת ההסתייגויות, לא טרחו לדאוג גם עבור תקציב הולם לסמינרים.

ראשי הסמינרים יתכנסו כאמור במוצאי השבת הקרובה בבני ברק, לשם כאמור הוזמנו גם חברי הכנסת מיהדות התורה וש"ס. "ההשתתפות היא חובה", נכתב בזימון הדיון. "זאת שאלה להיות או לחדול ח"ו".

באיגוד הסמינרים צפויים לדרוש מחברי הכנסת לנסות ולהביא תקציבים עד להעברת התקציב, למרות שהם חברי אופוזיציה עם כמעט אפס אחוזי השפעה.

מנהלי סמינרים תקציבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד