כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פקקי ענק בכניסה לבירה

מחאת אהוביה סנדק: מפגינים עלו על אוטובסים, 10 נעצרו | תיעוד

לפחות עשרה מפגינים נעצרו במחאה שנערכת הערב בכניסה לירושלים, בדרישה להעמיד לדין את השוטרים מפרשת אהוביה סנדק | מפגינים חוסמים את הכניסה לעיר ומתבצרים על אוטובוסים | תיעוד מהמחאה

מחאת אהוביה סנדק: מפגינים עלו על אוטובסים, 10 נעצרו | תיעוד
מחאת אהוביה סנדק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי ההפגנה הסוערת ביום חמישי - פעילי הימין חידשו את המחאה בכניסה לירושלים: בכביש הכניסה לעיר מפגינים הערב (מוצ"ש) כמה מאות בני אדם, בדרישה להעמיד לדין את השוטרים שהיו מעורבים במרדף בו נהרג הנער אהוביה סנדק ז"ל, לפני כשנה בבנימין.

המפגינים חוסמים לסירוגין את הכביש סמוך לגשר המיתרים וחלקם אף התבצרו על אוטובוסים שעמדו בפקקים שנוצרו. המשטרה עצרה עד כה עשרה מהמפגינים. בשל המחאה, כביש 1 נחסם לתנועה ממחלף סחרוב לכיוון מזרח. 

מהמשטרה נמסר כי במקום פועלים כוחות משטרה ומג"ב. "בשעה האחרונה, בוצעו מספר ניסיונות לחסימת הכניסה לעיר ובדקות האחרונות, מספר צעירים טיפסו על גג אוטובוס", נאמר בהודעת המשטרה.

במשטרה מציינים כי השוטרים פועלים להורדת מפירי הסדר ולשמירה על הסדר הציבורי באזור וכי עד כה נעצרו במקום 10 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי. לפי המשטרה, בשעה האחרונה, חלק מהמפגינים הפר את הסדר תוך ניסיונות לחסימת הציר, אלימות כלפי השוטרים, גרימת נזק לניידות משטרה ויידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה הפועלים במקום.

ביום חמישי האחרון נעצרו במחאה שנערכה בכניסה לעיר 26 מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי. המחאה התחדשה ברקע הפרסום כי העמדת השוטרים לדין תידון בקרוב על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.


צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

הפגנה אהוביה סנדק עומסי תנועה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד