כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הבעל יוצא להגנתה

שיקרה? ח"כ עידית סילמן פגשה את קצין הכנסת; לא מסרה מידע

לאחר שסרבה לתת פרטים ושינתה מעט את גירסתה, ח"כ סילמן נפגשה עם קצין הכנסת, אך גם עימו סירבה לחלוק פרטים על התקיפה שאירעה לטענתה לפני שבועיים | בעלה של הח"כית יוצא להגנתה ומזמין לבדוק אותה בפוליגרף: "היא לא ממציאה, עידית היא אדם ישר"

שיקרה? ח"כ עידית סילמן פגשה את קצין הכנסת; לא מסרה מידע
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הטענה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן כי היא הותקפה לפני שבועיים ממשיכה לעורר סערה. לאחר שהיא סירבה לתת פרטים קונקרטיים על התקיפה, היא נפגשה עם קצין הכנסת, אך לא מסרה פרטים מסייעים.

סילמן, שכזכור טענה בראיון ל'חדשות 12' כי היא הותקפה בתחנת דלק במודיעין לפני שבועיים, נשאלה גם על ידי קצין הכנסת על תאריך ומקום מדויק, אך היא לא נתנה ולשכתה טוענת שהיא תעביר פרטים מדויקים יותר בהמשך היום.

יש לציין כי תקיפה שלטענתה הייתה קשה, הייתה אמורה להיות מדווחת לקצין הכנסת או למשטרה עוד קודם, אך משום מה סילמן בחרה להתלונן רק שבועיים אחרי מקרה התקיפה לכאורה.

ב'כאן 11' דווח כי השרה איילת שקד טוענת כי ח"כ סילמן סיפרה לה בזמן אמת על אירוע התקיפה, כך שזו לכאורה ראיה לטובת יו"ר הקואליציה כי היא אינה משקרת.

קודם לכן, שמוליק, בעלה של עידית, התייחס למקרה בראיון לאתר 'וואלה' והזמין לערוך לה בדיקת פוליגרף. לדבריו, "היא לא ממציאה, עידית היא אדם ישר. היא העירה אותי בלילה, סיפרה שהיא עצרה ותדלקה ומישהו דחף אותה. שאלתי אותה אם היא רוצה שנחזור למקום והיא אמרה לי שאין סיבה לחזור. זאת עובדה", אמר.

כנשאל על תאריך התקיפה, אמר: "אני לא זוכר בעל פה, יכול לפתוח יומן. אמרתי לה שתפתח כעת יומן ושתשחזר עם עצמה מתי זה היה. היא סיפרה לחברות טובות שלה ולצוות שלה, אתה יכול לבדוק אותה בפוליגרף".

במהלך היום, סיעת ש"ס הודיעה שהיא שלאור האירוע היא דורשת מיו"ר הכנסת הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא האלימות כלפי חברי כנסת. גם ח"כים מהמפלגה שיגרו מכתבים למפכ"ל ולשר לביטחון פנים בבקשה לחקור את האירוע.

עידית סילמן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד