כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סערת התקיפה שמוטלת בספק

ח"כ עידית סילמן מתגוננת: "לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי"

אחרי שעלו תהיות לגבי אמינות סיפורה על תקיפה שעברה בתחנת דלק בעיר מודיעין, ח"כ סילמן מגיבה לטענות: "לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי" | לדבריה, אי נתינת פרטים לקצין הכנסת אודות התקיפה - בעיה טכנית: "דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב"

ח"כ עידית סילמן מתגוננת: "לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי"
תחנת דלק, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

יו"ר הקואליציה עידית סילמן מגיבה אחר הצוהריים (ראשון) לתקיפה נגדה שהתרחשה לטענתה לפני שבועיים בתחנת דלק בעיר מודיעין ולתהיות בדבר אמינות סיפור התקיפה בגלל הימנעותה ממסירת פרטים מדויקים.

סילמן פרסמה פוסט בפייסבוק בו התייחסה לאיומים שהיא מקבלת מאז הקמת הממשלה, ואמרה כי בשל כמות האיומים הגדולה, היא לא דיווחה על התקיפה בתחנת הדלק במודיעין, שאירעה לדבריה לפני שבועיים.

שיקרה? ח"כ עידית סילמן פגשה את קצין הכנסת; לא מסרה מידע

"במשך חצי שנה, מאז הבחירות וכינון הממשלה, משפחתי ואני מוטרדים, מאוימים ומותקפים באופן יום יומי. כבר הפסקתי לספור את התלונות שהגשתי לקצין הכנסת", כתבה.

"הקמפיין שמתנהל נגדי לא פוסק לרגע. בחודשיים האחרונים כמעט ולא ישנתי, וכל העת המתקפות לא פוסקות. מאיפה השנאה המטורפת הזו? אני מבינה שלא כולם מרוצים מהממשלה החדשה, אבל אנשים מבוגרים, הורים לילדים, מתבטאים ומתנהלים כמו אחרון הפרחחים".

סילמן התייחסה לתקיפה והבהירה כי "לא דיברתי על ימין או שמאל , אלא על המקרה האישי שקרה לי, שלא יכול להיות במציאות שלנו. כשחבר הכנסת פורוש הותקף ללא עדים (וללא סימוכין) מיהרתי לתמוך בו, לא לתלות אותו בכיכר העיר. חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7".

"לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף. לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ"ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים , אשר בתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב", הסבירה את אי נתינת הפרטים.

ב'כאן 11' דווח כי השרה איילת שקד טוענת כי ח"כ סילמן סיפרה לה בזמן אמת על אירוע התקיפה, כך שזו לכאורה ראיה לטובת יו"ר הקואליציה כי היא אינה משקרת.

ראש הממשלה בנט הגיב לסערה: ‏"בחודשים האחרונים, וביתר שאת לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן". לדברי רה"מ, "אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול".

קודם לכן, שמוליק, בעלה של עידית, התייחס למקרה בראיון לאתר 'וואלה' והזמין לערוך לה בדיקת פוליגרף. לדבריו, "היא לא ממציאה, עידית היא אדם ישר. היא העירה אותי בלילה, סיפרה שהיא עצרה ותדלקה ומישהו דחף אותה. שאלתי אותה אם היא רוצה שנחזור למקום והיא אמרה לי שאין סיבה לחזור. זאת עובדה", אמר.

כנשאל על תאריך התקיפה, אמר: "אני לא זוכר בעל פה, יכול לפתוח יומן. אמרתי לה שתפתח כעת יומן ושתשחזר עם עצמה מתי זה היה. היא סיפרה לחברות טובות שלה ולצוות שלה, אתה יכול לבדוק אותה בפוליגרף".

במהלך היום, סיעת ש"ס הודיעה כי לאור האירוע היא דורשת מיו"ר הכנסת הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא האלימות כלפי חברי כנסת. גם ח"כים מהמפלגה שיגרו מכתבים למפכ"ל ולשר לביטחון פנים בבקשה לחקור את האירוע.

עידית סילמן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד