כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הטרגדיה בבית שמש

לקראת כתב אישום: הסתיימה חקירת רצח האם החרדית

שבועיים וחצי לאחר הרצח המזעזע, המשטרה סיימה היום את חקירת בנה של המנוחה החשוד ברצח | הפרקליטות הגישה נגד הבן, כבן 27, הצהרת תובע והודיעה לבית המשפט על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום | מעצרו הוארך פעם נוספת

לקראת כתב אישום: הסתיימה חקירת רצח האם החרדית
מעצר הבן שרצח את אמו בבית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חוקרי המשטרה השלימו את חקירת רצח האם החרדית שהתרחש לפני שבועיים וחצי בעיר בית שמש. היום (ראשון) הוגשה הצהרת תובע נגד הבן החשוד ברצח אימו, ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

כזכור, אישה חרדית כבת חמישים, אם לתשעה, נפצעה באורח אנוש כתוצאה מדקירות בנה בעיר בית שמש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרות הניסיונות להציל את חייה הם נאלצו לקבוע את מותה. בנה של המנוחה בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה מעורער בנפשו, נעצר זמן לאחר מכן בחשד לרצח.

הרצח המזעזע, לפי החשד, התרחש ברחוב הרב ישראל גרוסמן ביום שישי סמוך לשעה 09:40. כוחות משטרה גדולים הכוללים חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירת האסון. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה, קובעים את מותה של אשה בשנות ה-50 לחייה.

מהמשטרה נמסר כי למקום הוזעקו כוחות משטרה, בהם חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, והמשטרה החלה בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וראיות. לאחר שנעצר, החשוד במעשה הועבר לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון ומעצרו הוארך מעת לעת תוך שהותו במתקן רפואי.

היום כאמור הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע על ידי הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים ומעצרו הוארך.

רצח בית שמש חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד