י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עלו על רגלו

חרדי הותקף ורכבו נשדד בכביש 1, שני חשודים נעצרו | תיעוד

במשטרה בודקים את נסיבות התיעוד בו נראים ארבעה חשודים שודדים רכב יוקרה מאדם חרדי בכביש 1, תוך שהם עולים על רגלו | שניים מהחשודים נעצרו במחלף גלילות וברכבם נמצא אקדח | היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם | נבדק האם קיים קשר מוקדם בין השודדים לקורבן

חרדי הותקף ורכבו נשדד בכביש 1, שני חשודים נעצרו | תיעוד
שוד הרכב בכביש 1 צילום: מתוך הסרטון

המשטרה עצרה הלילה (בין ראשון לשני) שני חשודים, בחשד שהוציאו בכוח אדם חרדי מרכבו, שדדו אותו ונמלטו מהמקום. בתיעוד שפורסם אמש ברשתות החברתיות, נראים החשודים מוציאים את האזרח מרכב יוקרה, המיועד להסעת חתנים וכלות, בעת שזה נסע בכביש מספר 1, סמוך לכפר חב"ד.

לפי התיעוד, שני החשודים נמלטו עם רכב היוקרה תוך שהם דורסים את הקורבן ועולים על רגלו. יחד עם זאת, במשטרה בודקים האם קיים קשר מוקדם בין החשודים לקורבן ומה הנסיבות שהובילו לשוד הרכב בכביש הסואן. גורמים המעורים בפרטים אמרו ל'בחדרי חרדים' כי הרכב נרכש ככל הנראה מהחשודים בשוד, ואלו דרשו אותו בחזרה לאחר שהתשלום עבורו לא הועבר.

מהמהשטרה נמסר כי אמש התקבל דיווח מאזרח כי בעת שנסע ברכבו בכביש 1 סמוך למחלף חב"ד, חסם את דרכו רכב ומתוכו יצאו 4 חשודים, הוציאו אותו בכוח, הכו אותו ושדדו את הרכב ונמלטו.

ניידות שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר הרכב הנמלט וכעבור זמן מה הוא אותר ונעצר ע"י שוטרים באיזור מחלף גלילות. שני חשודים (50, 45) שהיו ברכב נעצרו לחקירה ובחיפוש ברכבם נמצא אקדח דמה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

שוד רכב יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד