כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סערת התקיפה

נתניהו לסילמן: תספקי הוכחות - או שתתנצלי

ראש האופוזיציה התייחס בפתח ישיבת סיעתו לטענתה של יו"ר הקואליציה כי תקפו אותה, ואמר כי אם היא לא תביא הוכחות היא צריכה להתנצל בפני מצביעי הימין | לפיד סיפר על תגובות שקיבל: "הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים"

נתניהו לסילמן: תספקי הוכחות - או שתתנצלי
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סערת סילמן ממשיכה להעסיק גם היום (שני) את המערכת הפוליטית, כשברקע הטענות באופוזיציה על כך שיו"ר הקואליציה בדתה את מקרה התקיפה שלטענתה התרחש בתחנת דלק במודיעין לפני מספר שבועות.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו דרש כי סילמן תציג הוכחות לתקיפה, אחרת, לדבריו, היא תצטרך להתנצל בפני מצביעי הימין על כך שניסתה להכפיש את שמם בהמצאת הסיפור.

"אתמול קיבלנו עוד הוכחה, אם מישהו היה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. והנה מגיעה יו״ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם", אמר.

הוא קרא ליו"ר הקואליציה: "תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מייד בפני 2 מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה".

"אני מבטיח לה ולעם ישראל דבר אחד - אנחנו נמשיך לחפש כל דרך להפיל את הממשלה הרעה הזאת בהקדם ולהחזיר ממשלת ימין אמיתית שעוסקת בוויכוח נוקב, אמיתי, מכבד - ושמעל הכל מכבד את ערכי הנצח של עם ישראל. זה אנחנו וזה לא הם", כך דבריו של נתניהו.

שר החוץ וראש הממשלה החלופי יאיר לפיד הציג היום טקסטים שקיבל מגולשים, אשר בו מאיימים ומקללים אותו ואת אשתו, ואמר: "הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד, אבל זה לא נעצר שם. סכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות".

"האלימות הזו מחלחלת לכל תחומי החיים שלנו. לכבישים, לבתי הספר. אם לא נעצור את זה עכשיו, ביחד, אז זה מה שהפכנו להיות. חברה אלימה ומלאת שנאה. אנחנו כבר בקצה. החברה הישראלית כולה על הקצה. אנחנו צריכים לעצור עכשיו. קודם כל בבניין הזה. בכנסת. הרבה מזה מתחיל כאן, בבניין הזה.

"השיח הפוליטי מוכרח להשתנות. זו קריאת השכמה. השנאה הרגה יותר אנשים בעולם מסרטן, יותר מכל בצורת ורעב. אנחנו צריכים לעצור אותה, לפני שהיא תעצור אותנו", אמר.

בנימין נתניהו עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד