כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
למרות שנפסל

מינויו של עמיר פרץ: גנץ וליברמן לחצו; מנדלבליט נכנע

בתום התדיינות ממושכת, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי לאשר את הבאת מינויו של עמיר פרץ לתפקיד יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית - למרות שנפסל על ידי ועדת המינויים

מינויו של עמיר פרץ: גנץ וליברמן לחצו; מנדלבליט נכנע
עמיר פרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מינויו של השר לשעבר עמיר פרץ לתפקיד יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, צפוי להגיע לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב, כך דווח הבוקר (שני) ב"דה מרקר".

על אף הפסילה על ידי ועדת המינויים לפני כחודש, מינויו של פרץ לתפקיד הנחשק צפוי להגיע לממשלה, זאת לאחר ששר הביטחון בני גנץ ושר האוצר אביגדור ליברמן, שהגישו את מינויו של פרץ לאישור הוועדה, סירבו להשלים עימה.

בתחילה, היועץ המשפטי לממשלה נטה שלא לאשר את המינוי, אך ככל הנראה בשל הלחץ מצד ליברמן וגנץ, הוא נכנע והמינוי צפוי להגיע לאישור הממשלה, למרות שכאמור ועדת המינויים פסלה את המינוי.

עד כה, פעם אחת נעקפה הועדה למינויים, שליברמן דרש ב-2016 למנות את יאיר שמיר, חברו למפלגה, גם לתפקיד יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, למרות שהועדה למינויים פסלה את מינויו של שמיר.

מנדלבליט הסתייג מהמינוי, אך השרים הצביעו בעד החזרת המינוי של שמיר לדיון חוזר בוועדה, אלא שזו פסלה אותו בשנית — והמינוי לא יצא לפועל.

עמיר פרץ בני גנץ איווט ליברמן אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד