ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
השווה עצמו למשה רבינו

לא נעים: הנאום המביך של בוריס ג'ונסון

ראש ממשלת בריטניה נאם בפני בכירים בעולם העסקי, אך לפתע איבד את סדר דבריו, חיפש את הדפים הנכונים תוך שהוא ממלמל לקהל - והפך את נאומו למביך במיוחד | בנוסף, השווה ג'ונסון את עצמו למשה רבינו

לא נעים: הנאום המביך של בוריס ג'ונסון
בוריס ג'ונסון צילום: קובי גדעון, לע"מ

בשעות האחרונות בבריטניה עוסקים בנאומו של ראש ממשלתם בוריס ג'ונסון, אותו הם מכנים כ"ביזארי", לאחר שכלל כמה טעויות מביכות מצידו של ראש המדינה בין החזקות בעולם.

בכלי התקשורת הבריטיים דיווחו על נאום של ג'ונסון בפני אנשי התאחדות התעשיינים הבריטית, שבו הוא איבד את עצמו בתוך דפי נאומו. הוא השווה את עצמו למשה רבינו, סיפר על ביקור בלונה פארק וחיקה ראשי מכוניות.

בעיצומו של הנאום, נראה ג'ונסון כמי שאיבד את עצמו, כשחיפש את הדפים שעימם הוא אמור להמשיך ולנאום בפני הבכירים. בשמך שניות ארוכות, ראש ממשלת בריטניה מחפש בדפים, ממלמל לעצמו דברים ונאנח כל זה לעיני הקהל.

לאחר שהתעשת על עצמו, ג'ונסון סיפר על ביקור בפארק השעשועים, אתמול ביקרתי, כפי שכולנו חייבים לעשות, ב'עולמה של החזירה פפה', מסוג המקומות שאני אוהב: הרחובות שם בטוחים מאוד, יש משמעת בבתי הספר".

בנוסף, ג'ונסון, כך מדווחים בתקשורת הבריטית, השווה את עצמו למשה רבינו כשאמר כי הוא עצמו "ירד מהר סיני" כשבידיו תוכנית לפליטת אפס פחמן דו-חמצני עד לשנת 2050.

בוריס ג'ונסון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד