י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין להם בושה

הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון: מינוי שר וסגן שר נוספים

חרף ההתחייבות לפני הבחירות והמחאה נגד הממשלה הקודמת: הממשלה צפויה לאשר בראשון את מינויים של שר נוסף לממשלה וכן סגן שר נוסף, מספר השרים יעמוד לאחר המינויים על 29 ומספר סגני השרים יעמוד על 6 • ביש עתיד מתכוונים להחליף ח"כים נורבגים | כל הפרטים 

הממשלה צפויה לאשר ביום ראשון: מינוי שר וסגן שר נוספים
שולחן הממשלה במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ביום ראשון תעלה על שולחן הממשלה מינויים נוספים לתפקידים בממשלה, כך דווח על מינוי צפוי של חבר כנסת נוסף לתפקיד סגן שרת החינוך וכן מינוי של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' לתפקיד שר ההתיישבות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

על פי המידע, חבר הכנסת יצחק הלוי צפוי להתמנות לתפקיד סגן שרת החינוך. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בממשלה בוחנים אפשרות לעלות בישיבת הממשלה את מינויו של חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, לתפקיד שר ההתיישבות כפי שהתחייבו לו בעת הקמת הממשלה.

המינויים הללו יעלו את מספר השרים ל-29, כשמספר סגני השרים יעמוד על 6, כל זאת כמובן בניגוד ברור להתחייבות מצד 'יש עתיד' לקצץ את הממשלה ל-18 שרים, כאשר השר יאיר לפיד העיד במספר הזדמנויות כי הוא נכשל בכך.

בנוסף, ביש עתיד מתכוונים לערוך שינויים במתפטרים הנורבגים, כך סגן השר עידן רול שהתפטר עם מינוי לתפקיד סגן שר החוץ מהכנסת, צפוי לחזור לכהן גם כחבר כנסת לצד תפקידו כסגן שר ובמקומו צפוי שר הרווחה מאיר כהן להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי.

שר סגן שר ניר אורבך ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד