כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נותני חסות מקומיים

מטורף: הסכום שיקבל ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, עבור צמד הרצאות

ראש המוסד לשעבר יקבל סכום של 250 אלף דולר עבור הרצאות ועבור נסיעה לאוסטרליה, לאחר שדרש לקבל זאת. הארגון שמשלם לו את הכסף: האירועים מומנו על ידי נותני חסות מקומיים

מטורף: הסכום שיקבל ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, עבור צמד הרצאות
ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, ירוויח מאות אלפי דולרים עבור צמד הרצאות שייתן לאנשי קרן היסוד בארצות הברית ובאוסטרליה. כך דווח באתר 'וואלה'.

מי שישלם לכהן את הסכום היא קרן היסוד, שמגייסת כספים ומגביות עבור המדינה בקהילות יהודיות בחו"ל, כשאחת הדרכים הבולטות לגיוס תרומות בחו"ל מעשית באמצעות בכירים ישראליים לשעבר, שבאים להרצאות ולמפגשי גיוס תרומות ברחבי העולם.

כהן צפוי לצאת למסע גיוס תרומות/הרצאות נוסף באוסטרליה. לפי מקורות במוסדות הלאומיים, שכר הטרחה שכהן דרש - וקיבל - עבור כל מסע הרצאות עומד על 250 אלף דולר.

הג'וב החדש של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן

מטעמו של כהן לא נמסרה תגובה. מקרן היסוד נמסר בתגובה: "קרן היסוד, כמוסד לאומי האמון על גיוס כספים עבור עלייה וקליטה, חיזוק החברה הישראלית והפריפריה, וחיזוק הקשר בין הקהילות היהודיות ברחבי העולם וישראל, פועלת בקהילות רבות ברחבי העולם. מתוקף סמכותו לגייס כספים עבור מטרות אלו, הארגון מקיים מגוון רחב של תוכניות ואירועים שמטרתם היא גיוס כספים. בין השאר, מתקיימים אירועים ברחבי העולם, בניהם האירועים שבמסגרתם יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר היה דובר הכבוד. במקרה זה, האירועים שבמסגרתם כהן היה דובר כבוד מומנו על ידי נותני חסות מקומיים בקהילות".

עוד נמסר מקרן היסוד כי לבקשת הקהילות, הקרן ממליצה על דוברי הכבוד "המעניינים ביותר לטובת אירועי גיוס הכספים בקהילות, ואנו רואים כי אירועים אלו מניבים פירות משמעותיים שכל טובתם היא המשך צמיחתם של פרויקטים חברתיים רבים בישראל".

קרן היסוד יוסי כהן הרצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד