כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"איך הוא מעז לדבר?"

השר לשעבר תוקף את היועמ"ש: "דיקטטור"

משה ניסים, שר המשפטים לשעבר, תוקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לאחר ההקלטות שפורסמו ב'חדשות 12': "מאז קום המדינה לא היה מצב בו השמיע יועמ"ש נאום פוליטי ברמה הזו"

השר לשעבר תוקף את היועמ"ש: "דיקטטור"
משה ניסים/אביחי מנדלבליט צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

שר המשפטים לשעבר, משה ניסים, תוקף את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ומכנה אותו "מנהיג המדינה" לאחר פרסום ההקלטות אמש ב'חדשות 12' שבהן כינה את תיק החקירה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי "אפילו לא עכברון".

משה ניסים התראיין לרדיו 'גלי ישראל', ואמר: "מאז קום המדינה לא היה מצב בו השמיע יועמ"ש נאום פוליטי ברמה הזו. כשהוא אומר ׳חסדי שמיים׳ הוא רוצה לומר 'תודה לאל שהורידו את נתניהו'".

"לפי דעתי אמירותיו מלאות בסילופים. מאז קום המדינה לא קמה ממשלה 'משלנו', כמו שהוא אמר, כמו שיש ‏היום", תקף.

לדבריו, "כל הפקידים כיום הם ׳משלנו׳ שמקבלים את התפקיד בסיוע היועמ"ש. נתניהו לא רק שלא חתר נגד מינויים אלא עמד בכל כוחו כדי למנוע פגיעה בביהמ"ש. רצו לפצל את כהונת היועמ"ש ומי שעצר בגופו את העניין זה נתניהו".

"איך מנדלבליט מעז לדבר באמצעות מערכת שלמה של סילופים, טוב שהוא מסיים את תפקידו. לא השתוממתי כי אני הספקתי להכיר וללמוד מי הוא היועץ המשפטי לממשלה, האיש הכי רחוק מדמוקרטיה מדבר על דמוקרטיה, זה משהו מוזר. היועמ"ש היום הוא דיקטטור, מנהיג המדינה, אי אפשר לזוז ימינה ושמאלה בלעדיו".

דיקטטור אביחי מנדלבליט משה ניסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד