כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשוד נעצר

טרור בירושלים: ניסה לדקור שני חרדים ונמלט

שני חרדים שצעדו סמוך לשער שכם בירושלים, דיווחו למשטרה כי אלמוני ניסה לדקור אותם באמצעות סכין | כוחות גדולים של משטרה סורקו באזור ולאחר שעה קלה עצרו חשוד במעשה

טרור בירושלים: ניסה לדקור שני חרדים ונמלט
זירת האירוע צילום: מדברים תקשורת

חשד לאירוע טרור בירושלים: כוחות משטרה גדולים פועלים בשעה זו (ראשון) ברחוב הנביאים בבירה, לאחר ששני חרדים דיווחו כי היו קורבן לניסיון דקירה סמוך לשער שכם. לפי שעה טרם ברור האם מדובר בפיגוע טרור. כוחות גדולים של משטרה סרקו באזור ולאחר זמן קצר עצרו חשוד המעשה. לא היו נפגעים באירוע והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

לפי החשד, החשוד במעשה ניסה לדקור צעיר תושב ירושלים בעת שהלך במקום עם אדם נוסף ללא הצלחה, ולאחר מכן נמלט מהמקום. באירוע לא היו נפגעים.

במהלך הסריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו סכין ולפני דקות ספורות נעצר החשוד במעשה, תושב ענאתא בשנות העשרים לחייו. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם המפקדים במקום. בסיומה הטיל מפקד המחוז את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

הסכין שנתפס/צילום: דוברות המשטרה

בסיום הערכת המצב אמר מפקד מחוז ירושלים: "הפעילות המשולבת של הכוחות הוכיחה את עצמה במעצר מהיר של החשוד. פעילות הבטחון השוטף באזור תוגבר. צריך להמשיך בפעולות החקירה הנדרשות ולהמשיך להנחות את השוטרים על המשך דריכות מבצעית גבוהה. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל איום ולפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

טרור ניסיון פיגוע ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד