כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"עם ישראל תמך בי"

החברות שפכו עליה אקונומיקה: "אני בטראומה"

ליאן בת ה-13, שחברותיה שפכו עליה חומרי ניקוי, סיפרה על גל התמיכה שהיא מקבלת מעם ישראל, ועל הצלקת שהותיר בה המקרה. שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון שוחחה עימה: "את אמיצה. אני רואה את המקרה הזה בחומרה רבה"

החברות שפכו עליה אקונומיקה: "אני בטראומה"
אילוסטרציה צילום: משרד החינוך

כמה ימים לאחר פרסום המקרה בתקשורת, ליאן סיפרה בראיון ל"ווינט" על הטראומה שיש לה בעקבות המקרה שבו תלמידות בבית ספרה שפכו עליה חומרי ניקוי, ואמרה כי היא לא מתכוונת לחזור לאותו בית הספר.

"זה הכניס אותי לטראומה מאוד קשה לחזור לשם. אני מפחדת לחזור לשם. "זה לא שאני רוצה לעבור בית ספר, כיף לי שם עם חברות שלי, לפני שהמקרה הזה קרה. אבל אני אהיה חייבת כי אני יודעת שאם אני יישאר שם, אני יודעת שיקרה משהו", אמרה.

התלמידה סיפרה על התמיכה מעם ישראל: "קצת קשה בתקופה הזו, אבל באמת שכל עם ישראל בא ותמך בי, וזה באמת משמח אותי. מאוד הופתעתי מכך, כי לא חשבתי שכולם יבואו וינסו לשמח אותי. בתוך בית הספר אני מקבלת את התמיכה רק מהחברות. המורות רק שולחות לפעמים הודעות לאמא, וזהו".

אילנה, אמה של ליאן, סיפרה שהשתיים עוברות תקופה קשה. "זה לא קל, זו תקופה מאוד מאוד קשה. אבל אלפי אנשים שולחים הודעות ומחזקים אותנו, זה פשוט לא להאמין".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון שוחחה ביום חמישי עם ליאן, והתחייבה בפניה שמערכת החינוך תפעל בכל הכלים הנדרשים כדי שהתוקפות ייענשו בחומרה - ושמקרים דומים לא יקרו בעתיד.

"את אמיצה. אני רואה את המקרה הזה בחומרה רבה, ולצערי זה מצטרף לגל האלימות שמשתולל במערכת החינוך אחרי שנתיים קשות של חוסר יציבות רגשית לילדים".

אקונומיקה יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד