י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
בהודעה רשמית

עלי אקספרס מגיבה לדיווחים: נמשיך לשווק הזמנות

בחברת 'עלי אקספרס' מגיבים לדיווחים כי יופסקו משלוחי חבילות לרשות הפלסטינית בשל מחלוקת עם רשות הדואר הפלסטינית ומבהירים כי ימשיכו לשלוח את החבילות | אך עדיין הדואר הפלסטיני לא יטפל בחבילות של לקוחות שיסמנו מיקוד ישראלי

עלי אקספרס מגיבה לדיווחים: נמשיך לשווק הזמנות
אילוסטרציה צילום: pexels

בימים האחרונים דווח בישראל כי חברות שמשווקות מוצרים סיניים, ובהם 'עלי אקספרס' המפורסמת, יפסיקו לשלוח חבילות ללקוחות שמתגוררים ברשות הפלסטינית.

הסיבה לכך היא החלטה של הדואר הפלסטיני להפסיק למיין חבילות שמיועדות לשטחי הרשות, אך המיקוד הרשום עליהן הוא ישראלי. בתגובה להחלטה, כך דווח, האתרים הסיניים החליטו לעצור את המשלוחים החל מתחילת 2022.

אולם בהודעה רשמית של 'עלי אקספרס' ל'גלובס' בחברה מכחישים את הדיווח, ומבהירים שימשיכו לשלוח; "עלי אקספרס מבהירה שהיא מעולם לא הודיעה או העידה כי תפסיק את השירות לפלסטינים. עלי אקספרס מספקת שירות ללקוחות גלובליים ותמשיך לשרת לקוחות בפלסטין שמבקשים לבצע רכישות דרך המרקטפלייס האינטרנטי", נמסר בהודעה.

"אם תושבי פלסטין יציינו את כתובת המשלוח שלהם כפלסטין כשהם מבצעים את ההזמנה בעלי אקספרס וישתמשו בשיטות המשלוח המוצעות באתר, החבילה שלהם תגיע בהתאם".

מנהל הדואר הפלסטיני הכחיש גם הוא בשיחה עם סוכנות הידיעות הטורקית את הדיווחים בישראל ואמר כי "כל חבילה פלסטינית תגיע לרשות הפלסטינית ללא בעיה", אך הדגיש כי מדובר בחבילות עם מיקוד פלסטיני עליהן.

הרשות הפלסטינית שירות הדואר עלי אקספרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד