כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"משחררת מחבלים עם דם על הידיים"

האב שגופת בנו בעזה: "ההנהגה הישראלית בטראומה"

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין שגופתו עדיין נמצאת ברצועת עזה, התייחס לפרישתו של פרויקטור השבויים והנעדרים שההנהגה של מדינת ישראל נמצאת עדיין טראומה

האב שגופת בנו בעזה: "ההנהגה הישראלית בטראומה"
ד"ר שמחה גולדין, אביו של הדר צילום: פלאש 90

לאחר שפורסם בכאן 11 על פרישתו של פרויקטור השבויים והנעדרים מטעם צה"ל, שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין שגופתו עדיין נמצאת ברצועת עזה הגיב לטענות של הפרויקטור.

הפרויקטור טען לאוזלת ידה של הממשלה בטיפול בנושא הכה חשוב. גולדין אמר בראיון לרדיו 103 כי "המשפט הכי חשוב שאמר אותו אל"מ - שההנהגה הישראלית בנושא של שבויים ונעדרים נמצאת בטראומה. זה נכון אבל זה נורא. את זה אנחנו רוצים לתקן".

"ישראל מנהלת סוג של מו"מ עם ארגון טרור שסוחט את המדינה. כדי לייצר משהו אפקטיבי צריך ללחוץ על ארגון הטרור או לנצל הזדמנויות שנופלות אחת לחצי שנה בערך".

"ייצר מצב שהארגון לא יוכל אלא להסכים למחירים שישראל תקבע ולא למחירים שהוא קובע. ישראל משחררת מחבלים כל הזמן, כאלה עם דם על הידיים, ששפוטים למאסר עולם, ומתגברת את יחידות החמאס בעזה באופן קבוע. ב־10 ימים האחרונים השתחררו 3 כאלה, מישהו יודע על זה?", שאל גולדין.

על הטענות כי המדינה נמנעת מעסקה עם חמאס בנושא השבויים והנעדרים משום המחיר הגבוה של שחרור מחבלים, אמר: "התייצבתי עם אשתי חודש אחרי שהדר נהרג, אמרנו 'אנחנו לטובת עם ישראל, משפחת גולדין מתייצבת לצידך כדי לשנות את זה ולהוריד את המחיר, לתקן".

"יש לנו תוכנית איך נהפוך את המחיר למשהו שישראל יכולה להתמודד איתו'. רה"מ נתניהו אמר בקולו 'אתם צודקים כל עסקה על עזה, תנאי מוקדם יהיה הבאת החיילים'. תראו איפה אנחנו היום".

הדר גולדין שמחה גולדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד