י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפרת ההנחיות של רול

בעבר לפיד קרא לפיטורי שר, היום הוא שותק

למרות הסערה סביב התיעוד בו נראה סגן השר רול מפר הנחיות במסיבה, יו"ר מפלגתו לפיד שומר על שתיקה. בעבר, כששר הבריאות ליצמן הפר הנחייה בתפילה במניין - לפיד קרא לפיטוריו

בעבר לפיד קרא לפיטורי שר, היום הוא שותק
יאיר לפיד צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

גם יממה אחרי שסגן שר החוץ עידן רול תועד מפר הנחיות וחוגג ללא מסיכה עם עשרות חוגגים, ראש מפלגתו השר יאיר לפיד כמו גם ראש הממשלה נפתלי בנט שומרים על שתיקה ולא מגיבים לתיעוד המקומם.

כזכור, אמש עלה תיעוד בו נראה סגן השר רול, חוגג במסיבה בניגוד להמלצות שר הבריאות ניצן הורביץ, שביקש להימנע מחגיגות בסדר גודל שכזה. התיעוד עלה בחשבון אינסטגרם של הזמר הראל סקעת ונמחק דקות לאחר מכן.

בעבר, בתקופה בה לפיד היה באופוזיציה, בתגובה לפרסומים על כך ששר הבריאות דאז יעקב ליצמן הפר הנחיות והתפלל במניין, קרא לפיד בטוויטר לפיטוריו. "אם ביבי לא מפטר את ליצמן מתפקידו עוד הערב אין לממשלה הזאת את התוקף המוסרי לנהל את משבר הקורונה", תקף אז.

גם במקרה אחר, כשדווח על הפרת הנחיות לכאורה של השרה גילה גמליאל שנסעה למרות הסגר לטבריה, קרא לפיד בראיון לשרה גילה גמליאל להתפטר מתפקידה, כך נהג בעבר בחבר מפלגתו. כשח"כ מיקי לוי הפר את הסגר במהלך החג, הוא התבקש על ידי לפיד לעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה לאור הפרת ההנחיות.

כעת, לצד הפרות שונות, גם בנושא הזה לפיד טרם השמיע קול כמו גם שאר חבריו למפלגה. מלבד סגן השר רול שהגיב אמש: "מדובר באירוע פרטי שנערך ע"פ הנחיות הקורונה. כל המשתתפים נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

יאיר לפיד עידן רול יעקב ליצמן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד