י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לפנות בוקר

שוב פינוי והרס מבנים בחומש; "צורה הזויה"

בפעם השנייה מאז הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד, כוחות הביטחון הרסו אוהלים ומבנים של משפחות ואת מערכת החשמל של הישיבה: "נשלחים שוטרים לפנות בוקר להוציא אימהות וילדים"

שוב פינוי והרס מבנים בחומש; "צורה הזויה"
הפינוי בחומש צילום: ישיבת חומש

כוחות משטרה גדולים הגיעו הבוקר (שלישי) לחומש, וניתקו וחיבלו במערכת החשמל של ישיבת חומש המוצבת שם כבר במשך שנים. לצד הרס מבנים ואוהלי משפחות שהגיעו לחזק ולתמוך בהיאחזות היהודית במקום.

בעקבות ההרס, עברו המשפחות להתגורר באוהלים שיגנו על הילדים והתינוקות מפני הגשמים והרוחות כשבכך למעשה הם מצטרפים למשפחות נוספות שבאו לחזק את חומש ולהבהיר לממשלה כי אסור לתת פרס לטרור.

מהישיבה נמסר: "יש מי שחושב שהרצח של יהודה דימנטמן הוא הזדמנות טובה לתת פרס לטרור ולחדש וליישם שוב את תוכנית ההתנתקות. התמיכה האדירה שאנחנו זוכים לה מעשרות אלפי אנשים שמגיעים לחומש בקור ובגשם, כנראה עומדת כנגד הרצון ולא מאפשרת ליישם אותו.

"לכן, נשלחים שוטרים בצורה הזויה לפנות בוקר להוציא אימהות וילדים מאוהלים זמניים. אנחנו קוראים לציבור לחזק את האחיזה בחומש ובכך למנוע את הרס הישיבה!".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות את הממשלה שאפשרה הרס בתים הבוקר בחומש: "ממשלת ישראל איבדה את הצפון. מעולם לא היה דבר כזה - זו הפעם הראשונה שבמקום להחלם במחבלים, התגובה בשטח של בממשלה היא במקום להלחם שולחי המחבלים - להלחם בקורבנות, להלחם בהתיישבות. האחריות על ההרס היא הראש ובראשונה של ראש הממשלה נפתלי בנט".

"שבועיים להרצחו של תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה טרם מצאה זמן להרוס את בתי המחבלים שרצחו את יהודה בדם קר וניסו לרצוח צעירים נוספים, אולם הממשלה מוצאת כבר פעם שניה את הזמן להרוס בתים בחומש. מה בוער להם להרוס מבנים של משפחות, מחסה לילדים מהגשם? מה זו האובססיה הזו לנתק ולהרוס את מערכת החשמל של הישיבה? את מה שלא העזה אף ממשלה לעשות, עושה הממשלה הזו"

"האחריות להרס האובססיבי הזה על כל כל הממשלה ובראשם ראש הממשלה נפתלי בנט. אתה ראש הממשלה - האחריות היא עליך, אני דורש מהממשלה ומראש הממשלה נפתלי בנט לעצור את אובססיית ההרס הזו בחומש, אזרחי מדינת ישראל, כל אדם הגון מימין ומשמאל, לא יתנו יד לפרס הזה לטרור. הגיע הזמן לחזור לחומש! לאשר את הישיבה בחומש בצורה מלאה!"

כזכור, בשבוע לאחר השבעה על יהודה דימנטמן הי"ד, הרסה הממשלה את בתי המשפחות בחומש, שנבנו לפני למעלה משנה וזאת בניגוד למה שנטען על ידי גורמי צבא ומשטרה.

חומש פינוי יהודה דימנטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד