כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ראיון בלי להזכיר את נתניהו

סער במתקפה נגד העיתונאית: "הזאת והקשקושים שלה"

שר המשפטים מגיב לטענות העיתונאית איילה חסון, כי הוא הורה לחבריו במפלגה שלא להתראיין אצלה, ותקף את התוכנית שלה: "אפשר לקרוא לתוכנית 'טינופים על גדעון סער ומנדלבליט ובסוף תחזית מזג אוויר'"

סער במתקפה נגד העיתונאית: "הזאת והקשקושים שלה"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ/דני שם טוב, דוברות הכנסת

מתקפה חריפה של שר המשפטים, גדעון סער, נגד העיתונאית אילה חסון מ'חדשות 13', במענה לטענות שלה כי הוא הורה לחברי מפלגתו שלא להתראיין בתוכניות שלה.

סער התראיין במהלך הבוקר (רביעי) לרדיו 103FM, ותקף בחריפות את חסון, "היא אחת שרודפת אנשים בלהט ומציגה את עצמה כנרדפת. הגברת הזאת והקשקושים שלה אינם ראויים לתגובה. היא יכולה להמשיך ולדבר עליי, אני פשוט לא מתייחס. היא יכול להמשיך ולקשקש".

שר המשפטים התייחס גם לתחקיר של חסון על אודות פיצול הכפר כסרא-סמיע: "תחקיר, לקרוא לזה? תסלח לי, אסופה של פייק ניוז. הרי כל התוכניות שלה זה ונדטה אחת גדולה. אפשר לקרוא לתוכנית 'טינופים על גדעון סער ומנדלבליט ובסוף תחזית מזג אוויר'".

"אפשר להתווכח אם צריך לפצל או לא לפצל את שני הכפרים אבל לא להבין שהכנסת עשתה את זה בחקיקה בתקופה הלא רחוקה הרבה מאוד פעמים? זה פשוט בדיחה".

חסון טענה מוקדם יותר השבוע כי חברי הכנסת של מפלגת 'תקווה חדשה' מסרבים להתראיין אצלה, בגלל הוראה שקיבלו מיו"ר המפלגה גדעון סער.

חסון סיפרה בראיון לרדיו 'גלי ישראל', כי שר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, מסרב להתראיין אצלה רק בגלל תחקיר שפרסמה: "‏גדעון סער נהג להתראיין אצלי - מאז שפרסמתי לפני כמה חודשים את פרשת כסרא-סמיע לא רק שהוא לא מתראיין, הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין, כולל לזאב אלקין שכבר היה בדרך אלי".

יצוין כי בראשית הראיון הבוקר ברדיו 103FM, אתגר המגיש ינון מגל את גדעון סער וביקש ממנו לנסות שלא להזכיר את שמו של 'בנימין נתניהו' או 'ביבי' לאורך הראיון שנמשך כ-28 דקות.

אילה חסון גדעון סער רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד