כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גוש נתניהו מתחזק ועוקף

סקר מנדטים: בנט על סף אחוז החסימה

לאחר הסערה אתמול במליאה, סקר מנדטים שמתפרסם הערב מבשר רעות למפלגת השלטון - ימינה שהיתה מקבלת 4 מנדטים בלבד אם הבחירות היו מתקיימות היום | עוד מהסקר: סך המנדטים של האופוזיציה גדול בפער מזה של הקואליציה

סקר מנדטים: בנט על סף אחוז החסימה
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר מנדטים חדש מתפרסם הערב (חמישי) ומציב תמונת מצב עדכנית של המפה הפוליטית הנוכחית, ועל רמת התמיכה הנמוכה במפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

על פי הסקר שנערך על ידי מכון הסקרים 'דיירקט פולס' עבור 'ערוץ 14', הליכוד של בנימין נתניהו מזנק ל-35 מנדטים, יש עתיד, שחבר מפלגתה תועד בסופ"ש שעבר מפר את ההנחיות - עם 19 מנדטים, ש"ס שמנהיגה הפוליטי, אריה דרעי, יתפטר בקרוב מהכנסת, שומרת על כוחה עם 9 מנדטים.

כחול לבן של בני גנץ שומרת גם היא על כוחה - 8 מנדטים, גם לאחר אירוח אבו מאזן בביתו הפרטי. מפלגות 'העבודה', 'הציונות הדתית', 'יהדות התורה', 'ישראל ביתנו' ו'הרשימה המשותפת' זוכות ב-7 מנדטים כל אחת.

רע"מ, שאתמול (רביעי) עבר החוק המשמעותי ביותר עבורה עד כה - חוק החשמל, מתחזקת מכך ועולה ל-6 מנדטים ומקבלת בעצם יותר קולות מראש הממשלה.

מפלגת 'ימינה' של ראש הממשלה נפתלי בנט נמצאת לפי הסקר, על סף אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד, כך גם מפלגת 'מרצ', שיו"ר המפלגה, ניצן הורביץ, מתמודד כעת עם הגל הגדול כשר הבריאות - לא ממש בהצלחה. 'תקווה חדשה' של גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה ב-2.9% מקולות הבוחרים.

על פי הסקר, סך המנדטים של המפלגות שמרכיבות כיום את הקואליציה עומד על 55 מנדטים, ומנגד גוש נתניהו עומד על 58 והרשימה המשותפת עם 7 מנדטים.

מכון הסקרים דיירקט פולס סקר מנדטים ערוץ 14 אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד