כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"צריך את עם ישראל"

האב שאיבד את שני ילדיו במסר מבית החולים: "מצבה של אשתי לא טוב"

יניב מעודד, שנפצע בתאונה בצומת עופרים לפני מעל לחודש, שולח מסר מבית החולים לעם ישראל, הודה על העזרה וביקש לעשות משהו טוב לרפואת אשתו: "אני צריך את עם ישראל בצורה רחבה" | שמה לרפואה: הודיה איילת שחר בת אסתר

האב שאיבד את שני ילדיו במסר מבית החולים: "מצבה של אשתי לא טוב"
יניב מעודד צילום: באדיבות המשפחה

יניב מעודד, אב המשפחה שנקלעה לתאונה בצומת עופרים לפני כחמישה שבועות סמוך לשבת, משתקם, ושולח מסר לעם ישראל ומבקש 'שיעשו משהו טוב' לרפואת אשתו.

יניב פתח את הסרטון שפורסם והודה, "תודה רבה לכולם על התפילות ועל ההתגייסות הרחבה עבורנו. העובדה שאני עומד כאן על הרגלים, לאחר שלפני 5 שבועות הייתי במצב אנוש, זה ההתגייסות הרחבה של עם ישראל".

מסע הלוויה כואב: הילדים נקברו, הקהל בכה והאם הוכנסה לניתוח

האב התעורר והוכה בתדהמה: הילדים נהרגו בתאונה

התאונה המחרידה של משפחת מעודד: הרופאים משתפים בכאב על מצב ההורים

"שתי בקשות לי אליכם", אמר יניב. "אתם יודעים שהמצב של אשתי ממש לא טוב, היא בינתיים לא מתעוררת. אז בבקשה שכל אחד מכם יוסיף טוב בעולם בדרך שהוא מתחבר. מי שרגיל להתפלל שיתפלל עבור אשתי, איילת השחר בת אסתר".

"מי שרגיל ללמוד תורה, שילמד תורה לזכותה. מי שעושה טוב בעולם בדרכים אחרות שיעשה. בקשה נוספת לי אליכם, בבקשה, כמו שאמרתי המצב של אשתי הוא לא טוב. אני צריך את עם ישראל בצורה הרבה יותר רחבה".

"אני מבקש מכל אחד ואחד מכם שינסה לרתום לפחות עוד 5 אנשים, וכל אחד יוסיף טוב בעולם בדרכו. אין לי ספק שבזכות ההתגייסות של עם ישראל, בעזרת ה' אשתי, הודיה איילת השחר בת אסתר, תעמוד על רגליה בבריאות איתנה בגוף ובנפש", סיכם.

כזכור, תאונת הדרכים הקשה התרחשה ביום שישי לפני כחודש וחצי, באזור השעה 15:30 בכביש 446 בצומת עופרים עם מעורבות רכב ישראלי ופלסטיני. בתאונה הייתה מעורבת משפחת מעודד, מהישוב ברוכין שבשומרון. אם אב ו 2 ילדים.

נהג ערבי שיצא מהכפר שקבא, עם רכב בלי רשיון שהורד מהכביש ("משטובה"), ביצע פניית פרסה פרועה באמצע הכביש, כתוצאה מכך הרכבים התנגשו. שני הנוסעים ב"משטובה" נהרגו במקום, ושני ילדי משפחת מעודד שעברו להתגורר בברוכין רק לפני כמה ימים נהרגו אף הם.

לאחר החילוץ שארך כחמישים דק', וביצוע פעולות של צוותי הרפואה, נקבע מותם של שלושה: 2 פלשתינאים מהרכב הראשון, וילד כבן 6 שהוצא מהרכב השני. בבית החולים נקבע מותה של ילדה נוספת - הללי מעודד ז"ל.

אסון משפחת מעודד תאונת דרכים תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד