כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי חיפושים ליליים

סוף טוב: הנער המיוחד מבני ברק נמצא בירושלים

במשך שעות ארוכות השתתפו מאות מתנדבים מכל ארגוני החירום וההצלה בחיפושים אחר הבחור אהרון וורצברגר, בעל צרכים מיוחדים, שנעדר מאז אתמול בשעות הערב המוקדמות | החיפושים החלו הלילה בעיר בני ברק ובהמשך עברו לאשדוד, לאחר שהתברר כי עלה על אוטובוס לאשדוד | החיפושים הגיעו לסיומם לאחר שהנעדר אותר בירושלים כשהוא בריא ושלם

סוף טוב: הנער המיוחד מבני ברק נמצא בירושלים
הנער שאותר עם המתנדבים צילום: דוברות השומרים

אחרי שעות רבות של חיפושים נרחבים, בהם השתתפו מאות מתנדבים מכל ארגוני החירום וההצלה, נמצא הבחור אהרון וורצברגר, בעל צרכים מיוחדים, שנעדר מאז אתמול (שלישי) בשעות הערב המוקדמות.

וורצברגר, כבן 19, תושב קרית ויז'ניץ בבני ברק, יצא אתמול מביתו בעיר ומאז אבדו עקבותיו. בתחילה התמקדו החיפושים ברחבי העיר, אולם במהלך הלילה דיווח אזרח כי ראה אותו עולה על אוטובוס קו 350 מבני ברק לאשדוד בסביבות השעה 20:00. ככל שחלפו השעות גברה הדאגה למצבו של אהרון, בשל מזג האוויר הקר ששרר הלילה, והחיפושים תוגברו.

צוות המחפשים בעיר\\צילום: דוברות השומרים

במהלך הלילה עברו רבים מהמתנדבים מבני ברק לחיפושים נרחבים בעיר אשדוד. אולם, כאמור, הוא נמצא בסופו של דבר ע"י שוטרים בירושלים, הועבר לתחנת המשטרה במגרש הרוסים והוחזר לבני משפחתו.

במסגרת החיפושים נפתחו בעיר בני ברק חפ"קים של ארגון השומרים, המשטרה וארגון זק"א תל אביב, בפיקודו של מתאם הקשר למגזר החרדי במרחב דן, קובי פרטיג, אליהם הצטרפו מתנדבים רבים ושוטרים מתחנת בני ברק שהפכו כל אבן בעיר במטרה לאתר את הנעדר.  בין היתר הופצו פשקווילים עם פרטיו ותמונתו ואזרחים נקראו לסייע באיתורו.

חיפוש נעדר השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד