י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"התנהלות אגרסיבית"

מדינה בכאוס: הוראה למורים 'לא להגיע לבתי הספר'

בהסתדרות המורים הודיעו למורים ולגננות שלא להגיע מחר לבתי הספר והגנים - בעקבות ההחלטה לבטל את הבידודים של התלמידים במערכת החינוך: "החלטת הממשלה שחושפת לנגיף הקורונה" | שרת החינוך הודיעה כי משרדה פועל להוצאת צווי מניעה: "צעדים כוחניים ופוליטיים על גבם של ילדי ישראל"

 מדינה בכאוס: הוראה למורים 'לא להגיע לבתי הספר'
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

כאוס במדינה סביב קבלת ההחלטות של הממשלה. מאבק עיקש בין הארגון שמייצג את המורים בבתי הספר לגילאיים הנמוכים והגנים, לבין משרד החינוך, מה שמותיר הורים רבים ללא וודאות.

לאור החלטת הממשלה על הפסקת בידודי התלמידים במערכת, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הודיעה למורים שלא להגיע מחר לבתי הספר והגנים.

בהודעה שפרסמה למורים, כתבה בן דויד: "לאור החלטת הממשלה שחושפת אתכם לנגיף הקורונה באופן שמסכן את בריאותכם ולנוכח אלפי פניות מכם, יינקטו מחר צעדי מחאה - אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים".

"במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. בכתות חינוך מיוחד בבתי ספר רגילים - יצטרפו למחאה. אנא המתינו להנחיות באשר לצעדי מחאה נוספים", ציינה.

שרת החינוך, יפעת שאשא-ביטון, לא אהבה את הקריאה והודיעה שמשרדה פועל להוציא צווי מניעה: "צעדים כוחניים ופוליטיים על גבם של ילדי ישראל אינם ראויים ואינם מקובלים, בטח בימים מאתגרים כאלה".

"התנהלות אגרסיבית וחד צדדית לא בבית ספרנו. משרד החינוך פועל להוצאת צווי מניעה". בתוך כך, על פי המתווה שהוחלט כל התלמידים שנחשפו לחולים מאומתים פטורים מבידוד.

התלמידים יצטרכו לבצע שתי בדיקות אנטיגן בשבוע - בימים ראשון ורביעי, לפני ההגעה ליום הלימודים. התלמידים או ההורים צריכים לדווח על ביצוע הבדיקה במשרד החינוך.

בתוך כך, מוסדות החינוך של חב"ד, בהם מתחנכים רבבות תלמידים, הודיעו הערב כי למרות דבריה של יפה בן דוד הם לוקחים אחריות ולא ישתפו פעולה עם השביתה. במכתב שנשלח למנהלים והמורים נכתב כי "בכל מצב המוסדות יפעלו כרגיל וחשוב לעדכן על כך את הורי התלמידים".

הסתדרות המורים קורונה בידוד ביתי אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד