כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"האסמסים שיש לך איתי"

איש התקשורת עונה לבנט: "בוגד פוליטי קטן עלוב"

איש התקשורת יותם זמרי, שהיה בעבר תומכו של ראש הממשלה ואף הצביע לו בבחירות, השיב לביקורת של האחרון בראיונות לעיתוני הסופ"ש, ועל כך שהתלונן שיש מכונת ביקורת מכוונת כלפיו: "על מי אתה מדבר? עלי? בוא, אתה והאסמסים שיש לך איתי וכל מיני דברים - איזה כטב"מים?"

איש התקשורת עונה לבנט: "בוגד פוליטי קטן עלוב"
יותם זמרי צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

יותם זמרי, איש תקשורת ופעיל ברשתות החברתיות, התייחס במהלך תוכניתו הבוקר (ראשון) ברדיו 'גלי ישראל' לראיונות של ראש הממשלה נפתלי בנט, ותקף אותו בצורה חריפה.

זמרי, שהיה בעבר תומך של בנט והצביע עבורו בבחירות האחרונות, אמר בפתח תכניתו 'פתחי וזמרי' בתחנת הרדיו 'גלי ישראל': "הראיונות של בנט לא עשו לי רע, להיפך הם עשו לי טוב. ראיתי איש במצוקה קשה, איש קצת מנותק. אין לי בעיה עם הראיונות, כשראש ממשלה רוצה להתראיין עיתון יסכים תמיד, אבל באמת.. לראות את הראיונות עליהם".

הוא התייחס לביקורת של רה"מ על הביקורת הקשה שנמתחת עליו ב'ערוץ 14', ברדיו 'גלי ישראל' וברשתות החברתיות ותקף: "נפתלי כמה מנותק אתה יכול להיות? הוא גם דיבר על רדיו "גלי ישראל" ועל "ערוץ 14".. כאילו כמה נהיית שמאל עלוב ברטוריקה שאתה חושב שצריך להפעיל אותנו בשביל לרדת עליך".

"על מי אתה מדבר? עלי? בוא, אתה והאסמסים שיש לך איתי וכל מיני דברים - איזה כטב"מים? אתה פשוט בוגד פוליטי קטן עלוב והלכתי אחריך עשר שנים, ופתאום את חושב שזה כטב"מים, לא!".

"רק לי בניגוד אליך, מר בנט יש לי אידאולוגיה, ואם אתה הלכת נגד האידיאולוגיה - אז אתה תקבל את הכטב"ם ישר לפנים!", סיים.

 

יותם זמרי נפתלי בנט גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד