י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"למדתי בשבת האחרונה"

גנץ נשאל על הסדר הטיעון עם נתניהו והביא רמז מפרשת השבוע. צפו

שר הביטחון נשאל במהלך ישיבת סיעתו על האפשרות שראש האופוזיציה נתניהו יחתום על עסקת טיעון, והגיב עליה דרך ראשי התיבות של המילה משפטים - פרשת השבוע בשבת שעברה: "מצווה שיעשה פשרה בטרם יעשה משפט" | צפו

גנץ נשאל על הסדר הטיעון עם נתניהו והביא רמז מפרשת השבוע. צפו
בני גנץ בישיבת הסיעה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת "כחול לבן" חבר הכנסת בני גנץ הגיב היום (שני) לאפשרות שנתניהו כן יחתום בסופו של דבר על עסקת טיעון, דרך פירוש שלמד מפרשת השבוע בשבת שעברה.

בהצהרתו לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה השיב גנץ על עמדתו לגבי האפשרות ששותפו לשעבר לממשלה יחתום על עסקת טיעון. "אינני נכנס לשיקולים של מר נתניהו לבקש עסקת טיעון, ואני לא נכנס לשיקוליה של מערכת המשפט אם לתת לו או לא לתת לו עסקת טיעון", הדגיש בפתח דבריו.

עוד אמר שר הביטחון: "עסקאות טיעון זה חלק מהתהליכים המשפטיים הפליליים במדינת ישראל. מערכת המשפט עמוסה בתיקים, ובחלק מהם היא מגיעה לעסקאות טיעון".

"אני אגיד גם מה שלמדתי בשבת האחרונה, פרשת משפטים, וזה ראשי התיבות שהמילה "משפטים" מייצגת - מצווה שיעשה פשרה בטרם יעשה משפט", שיתף מפירוש שלמד בשבת האחרונה.

גנץ התכוון למה שכותב 'בעל הטורים' על הפסוק הראשון בפרשה ואלה המשפטי"ם : נוטריקון ה'דיין מ'צווה ש'יעשה פ'שרה ט'רם י'עשה מ'שפט.

בני גנץ פרשת משפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד