כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מחאת הסלולר

ירושלים: קיצוניים השחיתו חנות, שוטר נפצע. צפו

במסגרת המאבק נגד החנויות המוכרות מכשירים שאינם תחת השגחה של ועדת הרבנים, מאות חרדים מחו היום בשכונת גאולה בירושלים. במהלך המחאה חלקם החלו להתפרע וניפצו חלון זכוכית של חנות. שוטר נפגע בידו

ירושלים: קיצוניים השחיתו חנות, שוטר נפצע. צפו
מחאת הסלולר בגאולה צילום: ישי ירושלמי

מאות חרדים קיצוניים התפרעו היום (חמישי) סמוך לחנות סלולר בשכונת גאולה בירושלים, במסגרת המאבק נגד החנויות המוכרות מכשירים שאינם תחת השגחה של ועדת הרבנים.

במהלך המחאה ניפצו המפגינים את חלון הזכוכית של החנות. שוטר שניסה להגן על העסק נפגע בידו. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום. אל המפגינים הצטרפו היום חסידי קהל ירושלים יחד עם האדמו"ר.

מהמשטרה נמסר כי מפגינים הגיעו אל חנות לממכר סלולר ברחוב מלכי ישראל בירושלים, וחלקם החלו להתפרע במקום תוך גרימת נזק לבית העסק, תקיפת שוטר שנחבל בשל מעשיהם וחסימת ציר התנועה במקום. "כוחות משטרה שהוזעקו למקום, פעלו להשבת הסדר וכעת הכביש נפתח לתנועה סדירה", נמסר. בעקבות גרימת הנזק לחנות המשטרה פתחה בחקירה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד תופעה פסולה זאת של ונדליזם ואלימות כלפי בעלי עסקים באזור ותפעל למיצוי הדין עם המעורבים", אמרו במשטרה.

שלשום, נזכיר, עצרה המשטרה בירושלים חרדי קיצוני בחשד שתקף מוכר בחנות סלולר בשכונת גאולה בעיר. החשוד, בשנות ה-50 לחייו, הגיע לפני כחודש יחד עם מספר קיצוניים נוספים ופגע במוכר. החשודים לא הסתפקו בכך ובהמשך אף גרמו נזק לבית בית העסק. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו אולם בית המשפט שחרר אותו למעצר בית.

שכונת גאולה מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד