כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מעדיף את התעמולה הרוסית"

השגריר תקף את לפיד וזומן לשיחת נזיפה: "מזועזע"

שגריר אוקראינה בישראל תקף את שר החוץ הישראלי בעקבות התבטאות שלו על המדיניות ישראל סביב הסכסוך עם רוסיה: "חבל שלפיד מתעלם מאמירות של בעלות בריתה של ישראל" | במשרד החוץ הישראלי הזמינו אותו לשיחת נזיפה

השגריר תקף את לפיד וזומן לשיחת נזיפה: "מזועזע"
יאיר לפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מתיחות בין ישראל לאוקראינה? השגריר האוקראיני בישראל, איבגן קורינצ'וק, זומן הערב (חמישי) לשיחת נזיפה בעקבות ביקורת שמתח על שר החוץ יאיר לפיד.

קורינצ'וק הגיב במהלך היום להתבטאות של ראש הממשלה החליפי על מדיניות ישראל סביב הסכסוך עם רוסיה, ופרסם פוסט בפייסבוק בו הגיב לו, "מזועזע מההתבטאות האחרונה של שר החוץ בנוגע להסתכלות שלו על הסכסוך האוקראיני-רוסי".

"אני רוצה להזכיר לשר החוץ לפיד כי זה לא סכסוך – אלא מלחמה, שרוסיה מבצעת נגד אוקראינה וחבל שמר לפיד 'לא שם לב' למלחמה הזאת בשמונה השנים האחרונות. חבל שלפיד מתעלם מאמירות של בעלות בריתה של ישראל שמצהירות שיש סיכוי גבוהה לפלישה רוסית לאוקראינה, בעוד הוא מעדיף לאמץ את התעמולה הרוסית".

השגריר הוסיף: "אני מציע שלפיד לא רק ירים טלפון לשר החוץ הרוסי כפי שאמר בראיון, אלא גם אלינו, ומציע לחברינו הישראלים להיענות להזמנתו ולבוא לאוקראינה ולהביע תמיכה כמו שעשו מדינות רבות אחרות".

שגריר אוקראינה אוקראינה רוסיה יאיר לפיד נזיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד