כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אם אתם כאלה גיבורים"

מוביל המחאה מגיב לליברמן ולפיד ומאתגר אותם

איש הטלוויזיה גיא לרר, שהוביל את מחאת הפסטה בעקבות עליות המחירים, זועם על שרי האוצר והחוץ, על כך שטענו כי חברות המזון חזרו בהן מייקור מחירים הודות לפעילותם: "למה שלא תראו לנו איך אתם מבטלים את עליות המחירים בתחומים שאתם כן אחראיים להם?"

מוביל המחאה מגיב לליברמן ולפיד ומאתגר אותם
ליברמן ולפיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מוביל מחאת הפסטות נגד חברת 'אסם', גיא לרר, אשר מגיש מידי ערב את תכנית 'הצינור' ב"ערוץ 13', תקף את שר האוצר אביגדור ליברמן ואת שר החוץ יאיר לפיד, על כך שטענו כי חברות המזון שחזרו בהן מייקור מחירי מוצריהן עשו זאת הודות לפעילותם.

לרר הגיב לראיון של לפיד ב'ערוץ 12' בשישי האחרון ולראיון של ליברמן הבוקר ברדיו והציע להם לגרום להורדת מחירים גם במקומות שעליהם הם באמת אחראים ומסוגלים.

"שומע הבוקר את ליברמן ולפיד מתרברבים שמרד הפסטה הצליח בזכותם. עשרות אלפי השיתופים ועבודת המטה בשבועות שלפני לא היו חשובים כנראה. עובדה, הם לא הזכירו ברמז".

הוא תקף על כך שאת "הראיון של ליברמן לפני חודש שבו הודיע שהוא לא מתכוון לדבר עם החברות כי זה לא התפקיד שלו - אולי בדינו ממוחנו הקודח".

"יודעים מה? אין בעיה. אם אתם כאלו גיבורים במלחמה נגד יוקר המחיה למה שלא תראו לנו איך אתם מבטלים את עליות המחירים בתחומים שאתם כן אחראיים להם? למשל, חשמל. למשל, דלק. מה אומרים?", שאל לרר בציניות.

שר האוצר ליברמן התראיין, כאמור, הבוקר ברשת ב' ואמר כי "זה שפתאום כל היצרנים הודיעו על ביטול העלאת המחירים זה לא מעצמו. אני נפגשתי עם אסם, ברביבאי עם שסטוביץ'. הייתה פה פעילות מדויקת כמו מבצע צבאי".

"להעלאת המחירים יש מילה - אינפלציה. ובישראל היא חצי ממדינות כמו בלגיה, גרמניה וארצות הברית - כך שיחסית אנחנו במצב טוב. מחיר החשמל בארץ הוא מהנמוכים באירופה. ב-2014 ו-2012 מחירי החשמל והדלק היו גבוהים יותר, אבל הרווחנו אז פחות כסף", הוסיף באותו ראיון.

אסם יוקר המחיה גיא לרר חרם אביגדור ליברמן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד